четвъртък, 18 юни 2015 г.

May Favourites / 2015

Здравейте!

Сесия е и "синдрома на студент в сесия" ме е хванал с пълна сила- ям по 10 пъти на ден и ми се спи през цялото време, уж уча по цял ден, а равносметката накрая е, че нищо не съм свършила, а това че 24 часа минават като 4 е съвсем друга тема.

А това, че е 18-ти и сега пускам поста е съвсем отделен въпрос!


Започвам с два продукта подходящи за лятото. Първият е Lierac Sunfic 1 със SPF 30 има velvet финиш е подходящ и за мазна кожа. Вторият е най-добрата крем-пудра със SPF 50 от Avene, няма по-добра основа за грим през лятото, невидим върху кожата, прави я да изглежда безупречна, дори нямам нужда от пудра.

За очите открих нова комбинация, направо не нося нищо друго освен тези два варианта вече 2 месеца. Сенките на Inglot в цвят 313 светло прасковено за сгъвката на окото и Maybelline Color Tattoo за целия клепач в цвят On and on bronze, няма по-добри бронзови сенки за лятото освен тези.

Нещо, което не се връзва с лятната тематика е маслото на The Body Shop с аромат на ванилия от Коледната им колекция, мирише уникално на ванилия, ароматът е траен и ми действа вълшебно, обожавам аромат на ванилия.

От четките на Lollipop вече си имам две, без които не мога да живея. Едната е за пудра и нанася много бързо и лесно жълтата/ бананова пудра в цвят Vanillia отново от Lollipop, която използвам за под очите (за фиксиране на коректора). Другата четка е за руж, много мекичка и се пере супер лесно. Ще си поръчвам още четки май, май.

Завършвам с най-голямата ми любов за Май- часовник от Lidl - исках такъв от цяла вечност, търсех къде ли не, но все не ми стигат финансите за това, което си харесвам, даже на няколко пъти си казвах "омръзна ми, ще дам 200 лв. и ще си го нося цял живот!" за щастие не се наложи и открих този и то за без пари. Усеща се много добре и е точно това, което търсих!


Кои бяха вашите най-любими продукти през месец Май?

Love,
Snejana

2 коментара:

  1. Заклевам се, не мога да повярвам, че часовника е от Lidl.... супер е готин! Интересен пост, както винаги! Тук все научавам по нещо ново... дали ще е нова шопинг дестинация или козметика :D

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...