неделя, 17 май 2015 г.

TAG: The Makeup Memory Lane

Здравейте!

Преди няколко месеца прекрасната Ida's Beauty Blog ме tag-на за този супер интересен tag, който проследява моята грим история, но аз си спомних за него чак сега. Извинявай Ида!

И нека сега се впуснем в спомени за черния молив и лошия грим!


1. Първи купен грим в живота ти?
- почти 100% съм сигурна, че беше фон дьо тен на Impala, спомням си, че беше изключително модерен и всички го използваха и аз да не остана по-назад също си го взех. Освен него гримът ми включваше и пудра на Avon и черен молив на същата марка, като силно очертавах долната линия на окото, едва 2-3 години по-късно осъзнах, че изобщо не ми отива.

2. Първи продукт на МАС?
- мога само да съм изключително щастлива от това, че имах невероятната възможност и късмет първият ми досег с Mac да е обширен - прочетете още тук!

3. Първа по-луксозна покупка?
- готова съм да се разделя с повече пари само ако става въпрос за skin care или пък нещо, което няма по-евтин еквивалент (като очната линия на Mac например, купих си втора).

4. Първа четка за грим?
- първите четки, които си купих бяха и всъщност все още са, реплика на Mac, но се оказаха толкова сполучливи, че от 7 все още ползвам ежедневно 5 и не мога без тях. Те са за очи и са изключително качествени, от естествен косъм и сигурно сте ги виждали в youtube. А ако искате мода да направя и видео за всичките ми четки?

5. Първи сенки за очи?
- "откраднах" ги от козметичната чантичка на майка ми, бяха на Oriflame - перлени в ментово зелено и розово. Да, знам брутална комбинация. :D

6. Първи скъп skincare продукт?
- труден въпрос, първите ми стъпки с аптечната бяла козметика започнаха с мицеларната вода на Bioderma, пробвала съм и други, но винаги се връщам към тази.

7. Първи лак за нокти?
- определено е бил нещо непретенциозно, нямам почти никакви спомени, но като цяло почнах да се лакирам доста късно, може би след 10 клас.


История:

Първият ми сблъсък с козметиката беше с тази на мама, много обичах да се ровя в козметичната и чантичка, а също така и с тази на баба, която редовно ми носеше неща от детската серия на Oriflame.

Започнах да се гримирам към 7-ми клас, като в началото използвах само черен молив и спирала за очи. В 8-ми клас открих извивачката за мигли и тя стана неизменна част от живота ми, използвам я, дори когато не се гримирам, само за да "отворя" погледа.

В 9-ти клас открих и фон дьо тена, а малко по-късно и пудрата, като бях редовен клиент на дистрибуторите на Oriflame и Avon. Няколко години по-късно преминах на манията ми по Maybelline всичко, което използвах беше на Maybelline от фон дьо тена, през коректора, пудрата и бронзанта. До преди 1-2 години не признавах ружа, така че нямах нито 1 руж до преди 2 години. Същото се отнася и за продуктите за вежди, започнах да ги използвам в 11 клас може би, ако не и малко по-късно.


Най-голямата промяна в грима ми дойде, когато се наложи да се гримирам сама за абитуриентския си бал. Бях си избрала гримьор една година по-рано. Около 2-3 месеца преди бала вече си бях запазила час при въпросната жена, държахме връзка почти до датата на събитието, като на 22 вечерта стана ясно, че няма да може да ме гримира. Най-лошото в цялата ситуация беше, че я бях ангажирала и за една много близка приятелка, което автоматично значи, че и двете изгоряхме, по това време на годината 1-2 дни преди бала е абсурд да се намери свободен час. За голяма радост успяхме да намерим кой да гримира приятелката ми, но аз реших, че не мога да разчитам повече на други хора и отидох в DM и си купих всичко, което ми беше необходимо. Бях много разочарована от ситуацията и исках да запазя в тайна това, че се гримирам сама, не казах на никого тогава, казах им след това.

Резултатът всъщност беше много добър, не спазих доста неща, които знам днес. Фон дьо тена ми беше минерален на Maybelline и имаше spf 20, добре е, че на снимките всичко си беше наред, а и аз не съм се снимала много, много след официалната част. Пудрата, коректорът и гланцът също бяха на Maybelline. Сенките и базата бяха на Essence- четворката To die for, също така използвах и изкуствени мигли на Kiss. Бронзантът ми беше с червен под тон, перфектен за кожа с тен на Oriflame. Като заключение на цялата епопея мога да кажа, че според мен ми се получи добре, защото имах добра база, кожата ми нямаше нужда от коригиране, така че стремете се към това момичета!

Към днешна дата от доста време не съм пристрастена само към една марка, експериментирам все повече и повече и пазарувам все повече и повече.

Това е съвсем накратко моята  Makeup Memory Lane.

Тагвам всички, които все още не са се включили и също така:

6 коментара:

  1. Интересен пост. И аз се гримирах сама на бала си и общо взето не изтползвах почти нищо :D
    Всичките гпимове от колажа ти стоят добре, но според мен пин ъп гримът и най-вече червеното червило ти стои убийствено добре!

    ОтговорИзтриване
  2. Уааааау, изглеждала си разкошно на бала! Гримът адски много ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за тага! С удоволствие ще го направя :*

    ОтговорИзтриване
  4. Снежи, мерси за таг-а, ще се опитам да намеря подходящи снимки и да напиша поста :) Иначе иаз се гримирах за бала сама и сега, когато си гледам снимките съм можела да се справя много по-добре.
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  5. Снежи, благодаря за тага, наистина се забавлявам много докато го правя, като се ровя в архива направо ми се плаче. А ти си прекрасна на всички снимки, справила си се чудесно с грима за бала :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...