понеделник, 11 май 2015 г.

April Favourites / 2015

Здравейте!

Докато си припявам песни от 90-те и си мисля за грима на София Вергара в "Гореща гонка" реших, че е време да Ви споделя най-любимите ми продукти през Април!

Започвам с нещо, което използвам абсолютно всеки път, когато се гримирам. Става въпрос за ружа на Essence в цвят Summer dreaming, просто е прекрасен. Траен, пигментен, нанася се много лесно, само ми отвори "апетита" за другите им ружове, определено няма да е последният ми техен руж!


Още нещо в прасковената гама, NYX butter gloss ме впечатли доста повече от matte lip cream-а, който си взех по-рано през годината. Цветът е Peach Cobbler, пигментен е, има добра издържливост и най-важното - не лепне.

Абсолютен must have от сега нататък за мен е Skin Food на Welede, кремът е фантастичен, подходящ е за всяка една част от тялото и е незаменим. Вече се продава и в България!

Имам опит с душ геловете на Yves Rocher и най-доброто описание за тях е "пристрастяващи", богатия луксозен аромат на ядки успя да ме спечели и душ гела макадамия е топ 1 за Април!

Останах без тоник цял месец, но за сметка на това започнах да използвам ежедневно флоралната вода на Alteya Organics с маточина всеки ден. Напръсквам на памучен тампон и освежавам лицето сутрин, справя се отлично и с ролята си на тоник.

Две розови неща, няма как да пропуснете искрящо розовото червило на Mariza, цветът е WoW и ще се използва доста през лятото. Гланцът на Max Factor даваше доза лукс в козметичната ми чантичка, опаковката ми харесва, ароматът му е страхотен, не лепне, а цветът (delightful pink) определено е delightful.

Накрая остана една изненада, изненада е защото изобщо не очаквах спрея на Wella да ми допадне толкова много, леката му фиксация 2 и термозащитата вършат отлична работа при къдрене на косата. А както знаете, аз обожавам къдриците си! Единственият недостатък е, че определено е труден за намиране, няма го в повечето магазини, ако някъде близо до вас има магазин за т.н. алтернативен внос, по-скоро ще го намерите там.


Този месец има бонус продукт, който не успя да ме спечели. Едва ли ще изпадне толкова в класацията, че да стигне до "продукти, които не харесвам", но определено това не е моята спирала. Става въпрос за Lóreal False Lash Wings Intenza- при мен няма почти никакъв ефект за по-драматичен поглед, а най-лошото е, че след дълъг ден имам черни следи под очите, което не ми се е случвало никога до сега.


Кои бяха вашите най-любими продукти през Април?

Love,
Snejana

3 коментара:

  1. Душ-гелчето на Yves Rocher мирише уникално...Приключих го вече, но пак ще го купя. Мирише ми на вафлени кофички за сладолед :)

    ОтговорИзтриване
  2. Продуктите на Yves Rocher са ми любими, а червилата и глосовете на NYX пък съвсем. Чудесен пост!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...