вторник, 19 май 2015 г.

Haul: Kiko, Sephora, Maybelline, Rimmel and more + Video

Здравейте!

Пазарувам доста в последно време, но това е така, защото предпочитам да качвам клиповете с нови покупки, от колкото тези с празни опаковки. Козметичният ми шкаф се поизпразни и имах спешна нужда от някои нови неща, а други просто бяха на намаление и нямаше как да пропусна тази възможност.


Започвам с фон дьо тена на Rimmel Lasting finish 25h. с комфортен серум. Той се появи в живота ми точно навреме, каквото и да слагах преди него напоследък не изглеждаше добре и май просто съм трябвала да сменя face routine-ата. Покритието е добро, има spf 20, финишът е така модерното в последно време "сатенен" за сега го харесвам, но има и няколко минуса.

Не можах да бъда по-скромна по време на 25%-ното намаление в DM . Взех си три дълго планирани неща. Първото коректорът на Lóreal True Mach в цвят Vanilla (беше си намален с 5 лв. а аз от кога го чакам само) Другото супер намалено нещо беше червилото-молив на Maybelline Color Drama в цвят In with Coral, нямам подобен цвят в колекцията си, а и според мен е нещо много екзотично, на снимката изобщо не е уловена красотата му. Взех го супер изгодно около 3 и нещо, доста се чудих тогава и на другите цветове, но нито един от тях не можа да ме спечели. От може би 3 години чакам да намалят color tattoo серията, за да си взема бронзовия цвят, страхотен е, проблемът сега е, че използвам само него и всичките ми други сенки станаха безполезни.

Пак от DM си взех нов дезодорант, всеки път, когато чета изследвания свързани с рака на гърдата се заричам повече да не използвам обикновени дезодоранти, но в момента все още имам един на Dove в шкафа, скоро ще сменя и него. Та по този повод отново си взех спрей дезодорант без газ и алуминий на Alverde с вода от розови цветя и магнолия. Дали спира потенето, не, но пък мирише много хубаво, флорално и ненатрапчиво.

Golden Rose пусна нова мини WoW серия, напълно еднаква с Color Expert само, че в по-малки опаковки. Бяха намалени с 10 ст (цената им е 0.99 ст.). и си взех 3 цвята, но от тях ми хареса само синия. Оказа се, че вече имам бежово-розовия, странното лилаво на ноктите излиза цикламено, а аз вече си имам такъв лак и само синьото е нещо ново е колекцията ми. Ще трябва да си направя една тетрадка с цветовете, които имам, че не може да се пазарува така!


Сестра ми беше на екскурзия в Италия и когато се прибра ми каза: "Познай какво ти взех!?" при което без да чакам казах: " Kiko, Kiko!" и познах. Зарадва ме с молив за устни в тъмно червен цвят, голям късмет, защото точно такъв цвят нямам. И едни страхотни кремообразни сенки за очи в цвят розово шампанско, придават по-скоро само блясък, но то какъв! Формулата е много различна от тези на Maybelline и мога дори да ги използвам като highlight на лицето.

Оказа се, че бях в Tha Mall точно на рождения му ден и в Sephora имаше 20% намаление на всичко, аз от цяла вечност си търся подходяща маска за лице и се възползвах от намалението и си взех дълбоко почистваща маска за мазна кожа, която матира и свива порите. За сега съм супер доволна от нея.

Бавно се опитвам да заменям каквото мога с негов "по-чист" еквивалент. Тоникът ми вече е 99% органичен на Natura Sibеrica за мазна кожа, а шампоанът ми е bio на непознатата за мен марка Nectar of Nature с алое вера, има много свеж аромат на алое вера и за сега съм много доволна от него, а и цената му беше само 3 лв. ( от магазин Carrefoure )

От bio сайта biotela.bg преди време ми пратиха за проба един много нов за нашия пазар продукт, green balm на английската марка MOA , който може да се използва за абсолютно всичко, дори и за почистване на грим.


Ами вие какво си купихте последно?

Love,
Snejana

6 коментара:

  1. Честити покупки, Снежи! Тоникът на Natura Siberica звучи супер и ми се иска да го пробвам. Ще чакам ревю за него и за маската на Sephora. Между другото тя на каква цена е приблизително, защото не съм много запозната?! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, чудесни покупки! Харесва ми, че залагаш на натуралните продукти. А публикации с празни опаковки ми се виждат излишни, предвид това, че вече е писано за тях. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Цената на маската е 27 лв. без намалението.

    ОтговорИзтриване
  4. Цвът на червилата е жесток! И съм сигурна, че ти стоят перфектно! :)
    А Natura Sibеrica от къде взе?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти! От Балев Био Маркет в The Mall. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...