вторник, 7 април 2015 г.

March Favourites / 2015

Здравейте!

Колко ли сън ми се събира за Март? Труден въпрос, не само месецът беше супер активен през деня (по 12-13 часа лекции/стаж), но е трудно да спиш спокойно, когато имаш съквартиранти, които също като теб водят активен живот, разликата е там, че при тях е нощен...

Ето за това добрата основа- фон дьо тен и коректор бяха толкова важни за мен през изминалия месец!


Rimmel Stay Matte се оказа моя спасител през Март и не само, защото от както го преоткрих май няма да се откажа повече от него. Пробвах какво ли не, предимно BB cream-a на Garnier за мазна кожа и всичко се съсипва само за няколко часа. Гримирам се в 7 и в 11 вече изглеждам ужасно. С този фон дьо тен обаче с времето изглежда дори по-добре, най-голямото доказателство за трайността му е това, че ружът се вижда дори след 2-3 часа на обед.

Коректорът на Alverde, или по-скоро крем-пудрата, която аз използвам за коректор за зоната под очите и е ... уникален за тази цел. Цветът е много светъл, прелива се прекрасно и не се размазва. Мислех си, че няма да го ползвам, а сега си мисля за това, че не знам какво ще правя без него.

Спиралата на Essence беше изненада за мен, не очаквах, че ще ми хареса толкова много. Оказа се страхотна, има много плътен туш, четката придава и обем и дължина. Основната разлика между зелената и прасковената опаковка е формата на четката, но и за другата съм чела само хубави неща.

Продължавам с любими неща от Essence. Когато преди месец и половина открих, че сенките I love nude в цвят my favourite touping са перфектни за контуриране. Цветът е сиво-кафяв и създава сянка, подходящ е за много светла кожа, точно като моята. Ако не може да намерите така популярния toup на NYX може да пробвате Essence.

Stani Chef's с аромат на къпина- свърши за един месец, ползвам го и сутрин и вечер, мирише много вкусно, формулата е много лека и попива мигновено, оставя кожата много мека и ароматът се запазва върху кожата.

Още две неща на Essence. Пуснаха нова серия за гел маникюр без да ви е необходима лампа. Серията включва топ лак и база, като за сега съм го държала най-много 8 дни, по простата причина, че след 6-7 дни цветът вече ми омръзва и искам да го сменя. Цената им е по 5.50 лв.

Гледайте клипа, за да разберете какво друго ми се случи през Март!


Кои са любимите Ви продукти през Март?

Love,
Snejana

3 коментара:

  1. ФДТ-на на Rimmel наистина е страхотен, използвам го от скоро и се чудя къде съм спала когато са го пуснали на пазара :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубав, трябва да пробвам още от този тип мус фон дьо тени. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Трябва да ги поробвам най-после тези лосиони :)
    Girl's Temptations | Last Post

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...