Haul: NYX, Weleda, Makeup Revolution, Essence and more + Video

Здравейте и Христос Воскресе!

В този прекрасен, слънчев понеделник, след хубаво неделно GP на Formula 1 + това е и Великден реших да Ви споделя част 2 от големия Haul ( очертава се и трета, но ще я видите по следващата седмица).


Започвам именно с това, което прави най-голямо впечатление- soft matte lip cream от NYX в умопомрачителния цвят Transylvania. Исках го от много време само, за да си начеша крастата, но леко се разочаровах. В клипа не сложих предварително балсам и след 20 мин. снимане устните ми се бяха свили като стафиди. Иначе цветът е много хубав, но формулата не оправда високите ми очаквания!

Най-голямо място на снимката заема палитрата на Makeup Revolution. Продуктите им изглеждат много интересно и от доста време исках да ги пробвам, жалко че на малкото места, на които ги продават в България са толкова скъпи... толкова по-скъпи, от колкото са в действителност. Палитрата Eyes like Angels ми е подарък, съдържа 32 цвята и скоро ще има ревю за нея.

Weleda Skin Food многофункционален крем- подходящ е за всяка част от тялото, използвам го дори като балсам за устни, както и като крем за лице (без значение, че съм с мазна кожа) харесва ми много и съвсем скоро ще има и ревю. Аз поръчах моя online, но вече е наличен и по магазините. Цената на малката опаковка е около 13 лв., а на голямата около 20.

Две неща от Essence- с малко закъснение, след като вече ви говорих 100 пъти за секните I love nude в цвета my favourite touping (перфектен за контуриране) Взех си и хайлайтър.. да, аз момичето с мазната кожа, става въпрос Breaking Dawn в цвят Bella's Secret и всъщност даже ми харесва, опитвам се да го използвам редовно, но все не ми стига време за него, когато обаче имам време не го пропускам, изглежда много добре и като сенки за очи.

В Елитис изхарчих много пари за някакви ситни нещица, като отида там и е нещо страшно :D Първо ми отне повече от 20 мин. да си избера душ гел от дисплея на Yves Rocher, накрая си взех само два с макадамия, който мирише ... няма дума, която да опише аромата и с грейпфрут, който е перфектният душ гел, ако обичате да си вземате душ сутрин трябва ви този аромат, мирише точно като истински грейпфрут.

След това се преместих върху по-странните неща, случайно изрових маската на Terravital с хума, мента и камфор за мазна кожа. Предлагат и хидратираща за суха кожа, следващият път ще пробвам и нея. Цената е около 2 лв.

Харесвам шампоаните на Milva, предлагат много видове и винаги съм искала да ги пробвам, за това си взех няколко сашета за пътуване, за да пробва повече от шампоаните им. Взех с бира, хума и хинин.

Малко преди да пробвам продуктите на Essence за нокти си взех от Perfect матираща основа и масло за нокти. Основата е много готина, има лек бял цвят и е добра основа за лак, който се нуждае от основа, тази е подходяща. А маслото го ползвам почти ежедневно, харесва ми, но няма дълготраен ефект върху кожичките.


Гледайте и клипа за повече подробности!


Какво си взехте последно? За кой продукт искате ревю най-напред?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. уау, този цвят на NYX откъде си го взе? От БГ ли? Февруари месец ходих специално до 2-та магазина, където продават NYX и нямаше никакъв избор.... Страхотен хаул, обичам хаулове, сигурно защото и аз много купувам! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Да, от България е, само че от интернет магазина им http://www.nyx.bg/ustni/buter-glos-nyx-butter-gloss наистина в магазина им няма почти нищо, два пъти съм ходила за конкретни неща, които все ги няма. :)

    ОтговорИзтриване