Haul: The Body Shop, NYX, Essence, Avene and more + Video

Здравейте!

Лежа си леко болна в леглото, не мога да говоря, защото съм с избелващите лентички на Pearl Dent , туко що изпрах четките си за грим, които не бях виждала 10 дни ( защото ги забравих в другото ми "вкъщи") и си спомних, че имах и пост за дописване.

След няколко скучни месеца без нови неща по козметичните магазини бях редуцирала пазаруването до голяма степен, но след като навън е слънчево, птичките пеят и брандовете пускат ли пускат нови неща по магазините и аз така пазарувам ли пазарувам, не знам кога ще приключи този период, при положение, че имам още един сниман клип с нови придобивки и ако продължавам така всеки ден да се прибирам с нещо ново, докато видите него ще имам сниман и още един. (Чувството в мен е еуфория и вина едновременно, много е странно. Вие как се чувствате след голям shopping?)


Започвам първо с две масла на The Body Shop, първото е с ванилия Vanilla bliss и мирише уникално, определено ми влезе в най-любимите им масла. Другото е Dream unlimited, трудни ми е да определя точно на какво има аромат, не е лошо, но някак си не ме спечели, колкото първото.

Успях да намеря Gilette Vinus & Olay на супер изгодна цена и след дълго обмисляне все пак поръчах, останах наистина доволна, определено се усеща разликата. Кожата е по-мека и не се зачервява, също така няма нужда от пяна за бръснене, защото си има вградена.

Отново нещо на NYX за устни, след matte lip cream реших да пробвам и друга класика, става въпрос за butter gloss в летния цвят Peach Cobbler, определено ми хареса повече, не лепне, цветът е сравнително траен и има приятен аромат.

Лакочистителят на Lilly e must have, няма какво повече да се каже за него!
Възползвах се от изгодна промоция на термалната вода на Avene и сега имам една опаковка за чантата и една за моята "тоалетка". Използвам я предимно като фиксиращ спрей за по-голяма пигментация на сенки, които се разпрашават.

От Essence бяха така добри да ми изпратят няколко от новите им неща. Най-голямо впечатление ми направи спиралата Lash Princess, придава драматичен обем, тушът е малко по-сух и бързо се сгъстява, но определено е подходяща за къси и прави мигли като моите. Нещо, което използвам всеки ден е ружът Summer dreaming, определено успя да ме спечели и сега искам всички!!! Две неща без който няма повече да си права маникюр са топа и основата с гел ефект, тествам ги вече доста време и мога да кажа, че за мен се превърнаха в must have, лакът издържа близо 10 дни и освен от мен е проверено от няколко приятелки, които си ги взеха след като им споделих колко добре се справят. От новата i love nude серия за мен са подбрали най-светлото червило и подходящ гланц. Цветовете са наистина много светли и едва ли ще ги използвам ежедневно, но формулата на червилото е много хубава и съм си набелязала няколко цвята, които да допълнят колекцията ми.

Завършвам с три лака, два отново са на Essence от новата им подобрена gel серия, цветовете са- ягодово червено 4 ever young и ментово зелено с лек златист блясък prince charming.
Golden Rose също впечатляват с няколко нови серии, взех си прекрасен розов нюд, който е с хубава четка и изглежда перфектно и на 1 пласт. (Новата WoW серия е базирана на Color Elxir цветовете и четките са идентични, само размера е на 1/2)


И така един час по-късно е време да сваля избелващите лентични и най-накрая да натисна "публикуване". Гледайте и клипа за повече подробности!

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Преди няколко дни Ида ми спомена за този топ гел и каза, че при теб е имал страхотни резултати!
    Взех само топа, но май ще взема и основата! Засега залагам на СНБ за нея, но ако засили този gelish ефект, определено ще се сдобия и с нея :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са, не съм ги използвала по отделно, но заедно лакът ми издържа по 10 дни. :)

    ОтговорИзтриване