Hair Care Routine / 2015 + Video

Здравейте!

Имах два свободни часа този следобед и спонтанно реших да гледам филма The Best of me, но кой да провери, че това е романтична драма ... Изплаках си очите, дори час след края още подсмърчах, хубавото в ситуацията, че не ми се мисли за хората, които са го гледали на кино, голям рев е било. Филмът е много хубав, историята е интересна (аз по-принцип не харесвам такъв тип филми) така че от моята уста това е голяма похвала, заслужава си да бъде гледан.

По същество, днес ще си говорим за всичко, което използвам върху косата си в момента...


Шампоанът, който основно използвам е ApHogee Deep Moisture, истината е, че всъщност ми харесва, колкото и да не бих искала да е така, защото като състав е кофти, нищо фатално, но все пак. Като действие- от както го използвам виждам положителна промяна в косата си. Също така, за мен поне е важно, че от него не ми пада боята.

Balea шампоан за дълбоко почистване, много добре се справя с предназначението си, също така не съдържа парабени, силикони или минерално масло. Оставя косата скърцащо чиста.

Сух шампоан Balea, знам, че никой не го харесва, но аз няма какво да се оплача, върши си работата, не мирише толкова силно, колкото този от серията Trend up и като цена също е добре.

Балсам Regal Goat's Milk, толкова сте слушали за него. Прави косата мека, не се заплита и мирише на виолетки.

Маската на Alverde с кайсия и лимон за блясък не ме впечатли, прекалено гъста е, голяма мъка е употребата и като действие, също нищо специално, едва ли бих взела точно нея следващия път. Съставът е отличен от друга гледан точка, без вредни съставки и с растителен кератин.

Спрей за коса Alverde с алое вера и масло от хибискус се превърна в еднорог, никой не го е виждал, но всички знаят за магичното му действие. (Търсете по най-долните рафтове в DM)

Bio Oil масло за коса от Bio Pharma с арган- според мен по нищо не отстъпва на други по-популярни марки... дори като състав са почти еднакви. Сигурна съм, че се сещате за кои говоря!

Leave in cream Macadamia Natural Oil подхранващ крем- нещо не ме впечатли, не виждам да прави и нещо специално за косата ми. Когато четох за него общо взето или го обичаш или го мразиш, аз не съм от първите. (Ако не знаете все още от кой тип сте, има мостри в много добър размер, задължително го пробвайте предварително!)


Три нови неща, които не са споменати във видеото. Получих въпроси за термозащитата, която използвам, това е двуфазният спрей на Wella Pro Series Heat and Shine освен предпазване, придава и блясък и има фиксация 2, което всъщност се оказа много полезно, въпреки че бях скептична. Спреят не лепне, къдриците ми издържат по-дълго и за сега съм много доволна от него.

Тъй като шампоана на Balea всъщност свърши... Да, толкова време ми отне от снимането на клипа до публикуването му. Видях една нова серия на Роза Импекс и си взех два шампоана и маска, първият е с мента и е за дълбоко почистване, не е никак лош и за сега много ми харесва. Следващият е с арган и не съм забелязала нещо специално в него, дори ми идва доста почистващ и за това го занесох в Пазарджик да си го използвам там.

Маската най-вероятно ще последва шампоана и ще пътува. Не, че не ми харесва, но не ме впечатли, а когато през ръцете (косата) ти преминават различни продукти можеш да си позволиш да повтаряш само наистина добрите. Маската е с много, много силен аромат на рози, който всъщност се задържа за цяла вечност в косата, на мен лично ми допада, но не е за всеки. Иначе като действие, не утежнява или омазнава косата, прави я мека и не се заплита.

Гледайте видеото, за да разберете каква техника използвам за къдрене и изправяне!



Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Кристалите на БиоОил от къде ги купуваш??

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елитис или Ивис, за първото място ги има със сигурност. :)

      Изтриване