неделя, 15 март 2015 г.

February Favourites / 2015

Здравейте!

Средата на месеца, какво прекрасно време за споделяне на любими продукти.... за изминалия месец. Знам, знам... "ти ужасно закъсня", надявам се да простите тази моя ужасна фриволност да ги публикувам чак сега и да продължим с любимите за месец и половина.

Истината е, че напълно бях забравила, че съм снимала такъв клип и мислите ми в последно време са много далече от това, та това е в общи линии. Имам папка с клипове, но тъй като не знам кога ще мога да снимам отново се налага да чакат, за да има нещо поне веднъж в седмицата. Странно и ужасно, едновременно!


Като един луд човек със седем/ осем различни мазила за тяло, слагам точно тези на Alverde най-отпред. Как да не ги хареса човек? Съставът е без грешка, достъпни са, имат страхотен аромат, приятна консистенция и попиват бързо. "Плодова мечта" има лек аромат на плодово мляко с горски плодове и ягоди. А "Vintage Rose" е опияняващ аромат, лека нотка на кайсии, нещо свежо и флорално.

Дълго време кремът за ръце на Yoghurt of Bulgaria си седеше в шкафа, но реших да го ползвам и всъщност много ми хареса. Има лек, ненатрапчив, свеж аромат, попива бързо, не оставя ръцете мазни и съм приятно изненадана от него.

Направих завръщане към кремообразната очна линия с Mac, цветът е Blacktrack. Нанася се лесно, изсъхва с матов финиш и се справя доста добре като издържливост.

Серумът на Avene трудно проби път към сърцето ми, непрекъснатото сравняване с този на Bioderma му изигра лоша шега, но постепенно се превърна в едно от любимите ми неща Сутрин... да, използвам го и сутрин, въпреки че съм с мазна кожа, явно зимата си е казала думата и кожата ми имаше нужда от допълнителна хидратация.

Последно ще спомена книгата на Мелиса Хил - "Списъкът с гости", може да разберете повече за нея, ако гледате и клипа!


А кои бяха вашите любими продукти през Февруари?

Love,
Snejana

2 коментара:

  1. Тъкмо привършвам този крем за ръце и съм много доволна от него.
    Напоследък се чудя дали да не избера точно нещо на Авен за сутрешна грижа преди грима... Аз съм с по-суха кожа и май ще погледна серума :)

    ОтговорИзтриване
  2. Надявам се да ти хареса, но имай предвид, че аз съм с по-мазна кожа. ;) :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...