сряда, 4 февруари 2015 г.

January Favourites / 2015

Здравейте!

Обичам да пиша Monthly Favourites, но няма по-забавно от това да чета какви глупости съм писала миналата година по това време, харесва ми това, че те се превръщат в своеобразен дневник и това ме амбицира да не ги зарежа (както направих в средата на миналата година) ще видим до кога, обаче!
Надявам се да сте имали един страхотен месец и спокойно остават още 11 не по-малко хубави!


Започвам веднага със CC cream-а на Bourjois, това беше и първото нещо, което си купих тази година, ще на първи Януари, сега осъзнавам, че си е било цяло чудо, че магазинът е работел. А освен това успях да се възползвам от намалението, което имаха. Много приятен за носене фон дьо тен, разнася се лесно, покритието е средно (по моите стандарти) изглежда естествено и цветът ми пасва идеално.

Бях подучула от тук, от там, че моливите за устни на Essence са страхотни и в блог-пространството все се говореше за Satin Mouve, че накрая си казах "какво пък, два лева е!" и си го взех, след което последва купуването на още 5 и то само защото останалите никъде не ги намирам. Нося ги самостоятелно, финишът е матов и трайността е отлична.

За палитрата на Sleek вече слушахте доста, накратко ще кажа, че има няколко цвята (2), които успешно се "намърдаха" сред ежедневните ми сенки, за останалите цветове ще ви говоря много скоро!

В Instagram ви бях споменала за козметиката на Fresh line, марката е гръцка, изцяло с натурални и органични съставки и през целия Януари се радвах на шоколадовата им колекция- душ-гел и лосион/мус за тяло с изключително съблазнителен аромат на шоколад. За съжаление не стават за ядене, естествено не говоря празни приказки и всичко е проверено! :D Истинско удоволствие за сетивата, избягвайте употребата ако сте на диета, за да няма канибалски мисли!

Реших да започна годината организирано и да си направя органайзер от подръчни материали, които ви показах във Facebook, отне ми около 3 часа и съм доста доволна от крайния резултат, не е като тези на Lauren Conrad, но пък аз си го харесвам, а и най-важното е да ми върши работа/ ще видим, дали всъщност ще ми върши работа. Скоро ще ви покажа как изглежда!


Кои са вашите любими продукти?

Love,
Snejana

3 коментара:

  1. Страхотен органайзер си си направила. Ще се радвам, ако пуснеш клип за него, или пост. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Имам голямо желание да пробвам този CC крем на Буржоа .... поредно положително мнение за него

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си го взех поради същата причина :D

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...