MAC* Haul + Video

Здравейте!

Точно преди месец бях на представянето на пролетно/летните тенденции за тази година според Mac и организаторите определено успяха да ме шокират с подаръците...


Започвам по същество, защото всички знаем причината поради която сме се събрали днес (точно преди 5 мин. гледах епизода със сватбата на Blair Waldorf и още съм на тази вълна).
Палитра червила SS 2015 колекция съдържа 6 цвята, като те могат да се комбинират и помежду си. Пигментацията е близка до тази на creamsheen, трайността също. Искате ли да видите и видео за палитрата в YouTube? Ревю може да разгледате --> тук.


Oчна линия Fluidline Eyeliner в цвят Blacktrack успя да ме спечели изключително бързо, нанася се много лесно, изсъхва в матов финиш, оказа се, че не е и трудна за поправки (наложи ми се ((за първи път)) да изтрия едното око, защото басът идващ от съседките беше толкова силен, че за малко не си изкарах окото). P.S. колкото и не искам да издавам, вълнението ме разкъсва и ще кажа, че една от вас, също ще може да се убеди в това колко е чудесна тази очна линия много скоро! Няма да издавам повече! :D (Ревю)


Автоматичен молив за очи Technakohl Liner в цвят Auto-de-blu, разкошен син цвят между другото, направо не мога да го опиша, много е нетипичен. Като знам колко бях запалена по сините моливи миналата година, определено ще ми влезе в употреба.

Mineralize Skinfinish Natural в цвят medium. Един много популярен продукт, не е толкова вълшебен ако ви трябва супер матиране, но като финиш пудра за една нормална кожа се справя отлично.

Пигмент в цвят Melon. Пигментите на Mac са легендарни, Melon е в един златист прасковен цвят, нямам търпение да го пробвам! Идеален е за летото, определено е много интересен цвят и събудии интереса ми към пигментите.


Гланц за устни LipGlass е прозрачен гланц за устни, който придава стъклен завършек на всяко червило. Лепне, но пък това го прави по траен. Трендът тази година е той да се използва върху лицето- на скулите или очите.

Гланц за устни Lipgloss в цвят ample pink. Има най-прекрасния аромат на карамел, цветът е my lips but better прави ги сочни и има лек plumping ефект и е подходящ за всеки ден.


Спирала за очи Extended Play Gigablack Lash в черен цвят, кой да повярва, че тънката анорексична четка ще ми хареса толкова много, прави моглите дълги, разделя ги перфектно и съм впечатлена.

Коректор Pro-Longwear Concealer в цвят NW25 отново един свръх известен продукт, който нещо не ме впечатли. За сега, за сега.. не ме убивайте с камъни, ще видим какво ще излезе като му дойде време за ревю!


Може да се посмеете на това как едва свързвам изреченията от вълнение в последния ми клип!


Кой е любимият Ви продукт на Mac, който да пробвам?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Страхотни са нещата, разгледах ти ги още във видеото. Коректора при мен върши много добра работа, но пък аз съм с много тъмни виолетови кръгове под очите. Пигмента отдавна съм му хвърлила око и мисля да си го взема като мостра и да го пробвам :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, аз пък от цяла вечност искам да пробвам Naked изглежда ми супер за ежедневието, а е толкова странен цвят, трябва да го потърся! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Автоматичния молив е в толкова красив цвят и бих го купила на секундата само, че изобщо няма да ми отива. Много ще се радвам ако направиш ревю на палитрата с червила, за да видим каква е пигментацията.

    ОтговорИзтриване
  4. Коректора ми е много любим, добре, че е той да ми прикрие тъмните кръгове. Ще си го купувам, докато го продават :) харесвам много червилата им, моливите, сенките и пудрите.

    ОтговорИзтриване
  5. Какво мислиш за коректора? Заслужава ли си парите?

    ОтговорИзтриване