сряда, 25 февруари 2015 г.

Край на Giveaway маратон с Head&Shoulders /// First Impression: Instant Relief 2 in 1**

Здравейте!

Вчера в Instagram ви издадох малко от предстоящата изненада, в която съвместно с Head&Shoulders ще раздаваме награди! (виж края на поста)


През тийнейджърските си години (момент от живота, в който външният вид е много важен за това как ни възприемат околните) имах сериозни проблем с пърхота и сърбящия скалп, това определено оказваше негативно влияние върху самочувствието ми и ме правеше несигурна, потисната и тъжна, винаги ходех с вързана коса, за да не си личи, (не че това помагаше или имаше ефект).

Тогава намерих решение на проблема си с шампоаните на Head&Shoulders, това беше и основната причина да се съглася да стана "посланик" на марката, защото имам доверие в техните продукти и знам, че ще помогнат и бързо ще се справят с проблема.

Защото когато имаш Good Hair Day всички го забелязват и денят винаги е хубав! А тайната на красивата коса е в здравия скалп!


Head&Shoulders представиха нов продукт Instant Relief 2 в 1 шампоан и балсам. Той има незабавно охлаждащо и облекчаващо сърбежа действие.

Харесвам шампоани 2 в 1, според мен те са много подходящи и за сухи коси, защото формулата им е по-богата и хидратираща, в момента са популярни и като co-washing / conditioner wash. От друга страна не отежняват и омазняват допълнително мазната коса, така че са подходящи и за нея.

Формулата на шампоана е кремообразна, прави пухкава пяна и оставя косата перфектно измита. Също така не я заплита, което според мен е голям плюс, защото мразя шампоани, които ми заплитат косата. Няма как да пропусна да кажа, че има страхотен аромат, сладък, ментов и свеж, на мента и зелен чай, който се запазва за известно време в косата. На цвят също следва ментовата тема и е същият като Essie mint candy apple.

След употреба косата е чиста, усеща се моментално охлаждане и освежаване. Разресва се лесно и не се заплита.

Според мен, освен като средство за борба с пърхота, може да използвате Instant Relief 2 в 1, като шампоан за дълбоко почистване, защото наистина измива косата перфектно, до скърцане.


Съставът е стандартен за такъв тип шампоан. Съдържа цинк перитион, който се бори с пърхота и помага при предотвратяване на симптомите му като сърбеж и люспеста кожа на главата. Има също така има ментово масло, от два различни сорта мента, което дава моменталното охлаждащо действие на шампоана.


Giveaway Time! Може да спечелите новият шампоан на Head&Shoulders Instant Relief 2 in 1.

Отговорете на въпроса: Каква роля играе косата за вашето самочувствие? 

Имате право на един отговор, наградата ще се тегли на случаен принцип и ще бъде обявена на 2-ри Март! Незабравяйте да напишете името си и email, на който мога да се свържа с вас!

През следващите четири дни ще има още въпроси във Facebook, така че участвайте и там, за да увеличите шанса за печалба! Там всеки ден ще се тегли по 1 победител отговорил вярно на въпроса за деня и ще го обявявам още на следващия ден. Общо ще бъдат раздадени 5 шампоана Instant Relief 2 in 1 / 1 тук и 4 във Facebook.

Благодаря на всички за участието!
Победител е Христина Хаджиева


Head&Shoulders Instant Relief 2 in 1- 400 мл. цена: около 7 лв.

Love,
Snejana

*Подаръците са предоставени от Head&Shoulders! Както всеки път изказвам личното си мнение за продукта!
**Публикацията е спонсорирана!

29 коментара:

  1. Определено косата играе голяма роля за самочувствието ми,защото има тънка и бързо омазняваща се коса,а когато косата ми изглежда мръсна или недобре не се чувствам добре,което автоматично смъква самочувствието ми.Докато винаги,когато косата ми е с обем и стои добре се чувствам добре и красива.

    ОтговорИзтриване
  2. Косата оказва доста голяма роля в цялостната визия.Обичам,когато косата ми е послушна и застава така както и искам :D
    suzaa93@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  3. Косата ми и играе огромна роля за самочувствието ми,защото аз съм с гъста,непокорна коса и имах проблеми с пърхота ''благодарение'' на един шампоан(няма да споменавам марка),именно шампоаните на Head and Shoulders решиха,макар и не напълно проблема...Но,ако си с хубава прическа,знаеш,че косата ти е във форма,харесваш я и си в GOOD HAIR DAY определено лично моето самочувствие е по-високо и съм уверена разминавайки се с околните,защото знам,че нито косата ми е разрошена нито не е в лош вид :)
    vivkatttaaa@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Играе важна роля за самочувствието ми, особено когато е с обем! Христина Христова h.hristova89@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Обичам косата ми да изглежда добре, тя променя цялата ми визия. Уж внимателно подбирам продуктите за нея, но тя е доста инатеста и често си изглежда както тя иска, а не както аз.

    Красмира Петрова xtreme__[at]abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Косата играе важна роля за цялостната визия, особено когато е с обем! :) Емона Хаджийчева
    bonbon4e_e@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  7. Играе много важна роля. Винаги гледам косата ми да изглежда добре, защото това е едно от първите неща, които се виждат - хубавата и здрава коса.
    Петя Георгиева
    lilia8866@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Косата ми е едно от най-важните неща във външния ми вид. Особено определяща е за самочувствието ми, защото заема 60% от главата ми :D
    Косата показва колко сме загрижени за здравето си, тя е отражение на начина ни на живот, също както и кожата ни.
    h.hadjieva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Косата ми е много важна за цялостната ми визия ! Любимата ми марка шампоани <3 Aishe Marceva muste79@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Разбира се ,че косата ми играе важна роля за самочувствието ми ,Имам страшно суха и чупеща се коса.От известно време следвам инструкциите на моя личен фризьор за правилното поддържане за този тип коса. И те са веднъж в седмицата измиване с шампоан ,а през останалото време само с чиста вода. Веднъж месечно маска за коса.Светла Ахпазова-Иванова -svetla6822@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Косата играе много важна роля за цялостното излъчване и визия . Въпреки това се старая да не прекалявам с третирането :) Катя Гъдева
    katiagadeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  12. За мен косата има голяма роля за самочувствието, защото когато тя изглежда добре и е красиво оформена, се чувствам красива дори и почти без грим.
    Нина Стоилова nina_ricci_@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Косата винаги е важна за една жена, без хубава прическа визията й не е завършена. За мен хубавата коса е прекрасен аксесоар и повдига значително самочувствието ми.

    Петранка Атанасова
    pepamitko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Косата за мен е един от най-красивите и ефектни естествени аксесоари за една жена.
    Йоанна Константинова - iolina_94@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  15. Може би от всички части на тялото си, най-много се грижа за косата си. Обичам тя да изглежда перфектно, защото смятам, че косата е много важна за добрата визия на едно момиче. Винаги когато косата ми се развали, се скапва и настроението ми :D
    Анелия Георгиева
    ama3ung@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  16. косата за мен е много важна, не съм я боядисвала от 11 клас, в далечната 199и тайна коя. Грижа се когато имам време с маски наблягам на тривитаминола. Не обичам балсами . Кофти ми е когато бъpзо се омазнява. Ползвам различни шампоани за да не свиква с един. Харесвам да получавам комплименти за косата ми.
    Казвам се Светла Димитрова svetla_88@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. Има много голяма разлика между поддържаната и неподдържана прическа. Косата е един от важните фактори при излъчването на човек, за това се старая да е хубава всеки ден, въпреки че е ужасно трудно за постигане.
    Desita_96_16 @ abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Хм, косата е супер важна за цялостната визия. Общо взето, ако косата ми не ми харесва в дадения ден нищо друго не ми харесва .. :D
    simona_p98@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  19. Косата играе най-важна роля за самочувствието ми.Обичам да е перфектно направена (както и всичко останало де :D), а когато е вързана - всяко косъмче да е на мястото си.Не я третирам много,обичам да е естествена!
    Стела Манолова stella_manolowa@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Косата играе най-важна роля за самочувствието ми.Обичам да е перфектно направена (както и всичко останало де :D), а когато е вързана - всяко косъмче да е на мястото си.Не я третирам много,обичам да е естествена!
    Стела Манолова stella_manolowa@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Огромна, когато косата ми изглежда зле и аз се чувствам зле. tedi_7o@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  22. Тъй като съм с къдрава коса до известна степен съм си родена с прическа :D Само че ми се иска да експериментирам повече... за мен вида на косата е много важен, защото (както баба казваше) в косата е женствеността на една дама! В момента лекувам своята от един ужасен навик, който развих - да я въртя. Готин Giveaway! Успех ;)
    preslava.tsacheva@gmail.com

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  23. Косата е важна част от визията на жената,а и не само на жената.За мен е важно косата ми да е чиста и мека.
    m_e_d_i_t_o@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  24. сладък, ментов и свеж, на мента и зелен чай

    ОтговорИзтриване
  25. Косата е важна част от моята визия и играе голяма роля за това как ме възприемат околните. Ето защо аз държа косата ми да изглежда добре.

    ОтговорИзтриване
  26. Косата показва моето мометно състояние и аз се старая да изглежда добре.

    ОтговорИзтриване
  27. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  28. Определено косата играе голяма роля за самочувствието ми- затова винаги ходя на фризьор. daconi@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  29. Косата играе много важна роля за моето самочувствие. И това определено не е някаква суета - не познавам жена, която да твърди обратното!
    От векове наред косата се смята за един особен вид фетиш, в нея се крие голяма част от женската красота, енергия и сексапил.
    antonia.shopowa@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...