четвъртък, 15 януари 2015 г.

TAG: The Procrastinating Beauty Blogger

Здравейте!

Преди време Теди от Powder your face with Sunshine ме тагна, да се включа в този супер интересен tag, който определено успя да покаже една нова и луда страна от моя подреден характер! Така че след гласуване е време да видите The Procrastinating Beauty Blogger tag...



1. Кой е beauty ритуала, който все отлагаш?

- всичко отлагам до последния момент, все пак девизът на зодията ми е "винаги може да оставиш днешната работа за утре" така съм и с beauty ритуалите. Просто може би съм голям мързел! Или пък намирам някакво извратено удоволствие в това да съм "под пара".


2. Миеш ли четките си за грим редовно?
- да, редовно, защото съм много гнуслива от микроби и обичам да ми е чисто, а какво по-хубаво нещо от чисти четки, понеделник ми е любимият ден за гримиране, защото четките са чисто нови. През останалото време от седмицата използвам разтвор за дезинфекция, но ги пера веднъж, защото наистина отнема доста време, е освен  тези за фон дьо тен и коректор, тях малко по-често... микроби, нали знаете!


3. Колко дълго можеш да изкараш с обелен маникюр?

- обикновено си изчоплям сама лака, когато съм на лекции и се побърквам докато стигна до нас и го изчистя, за мен седенето с изчоплен/ обелен/ развален маникюр е "Китайско мъчение", направо ще се побъркам! Лакът винаги трябва да е перфектен, за това не издържам и дълго време с гел-лак, защото както знаете след време почва да си личи.


4. Колко дълго отлагаш покупката на нов продукт, когато старият е вече изчерпан?

- много зависи от това до колко ми е харесал, ако е must have най-вероятно имам резервна опаковка дълго време преди да съм приключила окончателно с предишната. Същото е и ако не харесвам нещо, купувам си ново и нямам търпение старото да свърши (даже му помагам, като се мажа с 2-3 дози ако е крем или като препарат за миене ако е душ-гел, "случайно" го бутам и се разсипва, ей такива лоши неща му се събират, само ли, само да почна новия по-бързо ).


5. Кой е най-лошият ти beauty навик?

- ммм... сложен въпрос! Може би това, че си чопля лака и също така такова нещо като "не я пипай тази пъпка" няма, знам... знам, че не трябва, но не мога просто да стоя и да я чакам!


6. Сподели нещо, което не е свързано с козметика и което отлагаш постоянно?

- както вече казах, отлагането се отнася за всичко, някой ден ще съжалявам със сигурност, че съм толкова ... несериозна, може би, но какво да се прави! Звездите ми го говорят така и не мога да се променя!


7. Когато излизаш отлагаш ли приготвянето за последния момент?

- ето едно нещо, което не отлагам. Обикновено имам таланта да се приготвям първа и да седя и да чакам останалите/ да и момчетата също, тях най-вече ако мен питате. Това е най-вече, защото обичам да съм изключително точна за срещи и не обичам да чакам или да ме чакат, за това винаги съм готова навреме, нито по-рано, нито по-късно, а точно когато трябва! Най-добрата ми приятелка винаги закъснява, ако сме се разбрали за 7, започвам да се оправям в 7 без 15, защото знам, че в без 10 тя ще се обади и ще попита "може ли в 7 и 10", после идва и в 15, но какво да 5 мин. между приятели!


8. Устояваш ли на поставени забрани за харчене?
- ами... по-скоро не / добре, че не може да ми видите виновната физиономия в момента. Трудно ми е, особено като гледам останалите как пазаруват ли пазаруват, така се вдъхновявам!
Както е казала Беки Б. "Когато пазарувам света става по-хубав!"

9. Колко е подредена козметичната ти (и лакова) колекция?

- като в аптека е, общо взето. Аз съм изключително подредена (може би с лека нотка на психическо отклонение), но ми е толкова хубаво и практично, и хубаво, и бързо, и лесно, ии хубаво, когато всичко ми е подредено. Едно такова Дзен ми е! Чувам онази песничка с птичките, ако се сещате, от зловещите детски приказки... Една идилия просто!

Обезателно се включете в tag-а, за да знам, че не съм сама в малките (големите) си лудости!

Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Страхотен таг!! Беше ми много интересно да го прочета :))

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, да се включиш, обезателно! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова завиждам на подредените хора!!! :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Въпреки че гласувах да видим любимките ти от youtube, ми беше интересно и забавно да прочета отговорите ти. Открих прилики между нас за отлагането и за приготвянето за излизане ;D

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубав таг, беше ми интересно да видя отговорите ти :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми беше интересно да го прочета! Аз пък съм другата противоположност - мога да си ходя дни с обелен маникюр,което е страшно лошо и се опитвам да го променя :D

    ОтговорИзтриване
  7. Интересен таг! Аз мога да си ходя с обелен лак с дни, което знам, ужасно е, но се опитвам да променя от известно време насам. Изключително неподредена съм, за кото също ме е яд. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...