събота, 24 януари 2015 г.

Review: Velnea Body Shower Peeling Bomboo + Almond Milk

Здравейте!

Докато унищожавам една опаковка Schogetten с бадемов крем и чакам сосът за спагетите ми "Bolonese" да се сгъсти реших да ви разкажа за нещо тематично и сравнително ново в Lilly- Velnea Body Shower Peeling Bomboo + Almond Milk...


Формулата е кремообразна със малки частички, които са "смачкани кайсиеви ядки и ориз". Душ-пилингът е предназначен за нежно ексфолиране на кожата, като след употреба я оставя нежна и мека, Има много приятен, пристрастяващ аромат на нещо свежо, едновременно с това сладко и вкусно. Именно приятният аромат беше причина да си го взема.

Самото действие, както може сами да предположите е деликатно ексфолиране на кожата, което го прави подходящ за ежедневно използване. Не се пени и не прави пяна! След употреба кожата е мека и подхранена, прилича ми малко на (ексфолиращ) лосион за под душа (от типа на Nivea, но с частички вътре).


Няма как да подмина приликата със сорбетата за тяло на Balea, основната разлика е консистенцията, но приликите в начина на действие са много, идентични също са грамажа, цената и опаковката. Не мога да кажа кой от двата продукта ми допада повече, защото според мен са достатъчно еднакви като краен резултат, за да избирате само по аромата!

Body Shower Peeling-ът се предлага в два вида, този е с аромат на бамбук и бадемово мляко, другият е с бамбук и зелен чай, неговата консистенция е по гелообразна и се доближава още повече до тези на Balea, ароматът на душ-пилинга със зелен чай е доста по-свеж и енергизиращ.


Накратко за съдържанието:
Не съдържа парабени, има екстракт от бамбук, глицерин, масло от маслина, оризова пудра, екстракт от кайсиеви костилки, екстракт от кайсия, екстракт от лилия и няколко други не толкова натурални съставки. Като заключение от гледна точка на състава / сравнен с този на сорбето на Balea, Velnea има повече естествени съставки, което е голям плюс.

Като заключение ще кажа, че идеята на Shower Peeling-а ми допада, това, което най-силно ме спечели е ароматът и най-вероятно ще пробвам нещо друго от серията!


Velnea Body Shower Peeling Bomboo + Almond Milk- 200 мл. цена: около 3-4 лв.

Love,
Snejana

5 коментара:

  1. Много добре изглежда и състава като за душ гел не е никак зле,бих го пробвала. Няма силикони и мин.масла

    ОтговорИзтриване
  2. Много полезно ревю, заинтригува ме. Аз сега таман се чудя какъв пилинг да си взема :D

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно ревю :) Звучи много добре.

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубаво звучи и цената е много достъпна. Ще се пробва! :)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз го ползвам в момента и наистина е много приятен ежедневен продукт :-))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...