Review: Alverde Color and Care крем-пудра

Здравейте!

Гледам филм с Джейн Фонда, докато пиша ревюто и мога да кажа само: "Леле.. каква жена!"
Мога само да пожелая на всички да изглеждате като нея на 77 години!

Дълго отлагах това ревю, обикновено правя така с продуктите, който са ... ми никакви, нито правят добро впечатление, нито лошо. Този е един от тях, не е зле, но не е нищо особено!


Опаковката е доста нестабилна, отваря се лесно и се усеща някак евтина. В долната си част има пространство, в което има отделено място за гъбичка, има и огледало.

Консистенцията е суха, прилича малко на коректор, защото е доста по-твърда от тази на крем-пудрите, които съм използвала до сега, но се нанася сравнително лесно. Може да видите демо- тук! Има лек приятен аромат на карамел, нещо сладичко, запазва се и след нанасяне върху лицето.

Формулата е от две части, тази в средата е подхранващата Care част, съдържа масло от жожоба. Другата част Color е стандартната, която придава цвят. Покривността е сравнително добра, лесно се справя с изравняването на тена на лицето и прикриването на малките несъвършенства, за другите има коректор все пак.


Основните проблеми идват от там, че първо цветовата гама е ужасна. Предлага се само в два цвята, като и двата са много светли и общо взето подходящи само като коректор/хайляйтър или нещо от този тип, освен ако нямате изключително бяла кожа, разбира се.

Придава естествен завършек и според мен е по-подходяща за момичета с нормална кожа.

Другото е, че някак си не оправда очакванията ми и не се превърна в една от любимите ми основи, за това я използвам върху цялото лице много рядко. В момента ми влиза по-често в употреба, защото го използвам като коректор за под очите. Върши много добра работа и съм доста доволна, защото не изсушава зоната на околоочния контур, а цветът е подходящ за тази цел.


Като заключение ще кажа, че не е must have продукт, по-скоро е такъв, който може да пропуснете, като коректор не е лош, но за цялото лице е ... Мхм..някакси, по-скоро съм пас!

Alverde Color and Care крем-пудра- цвят номер 10. цена: около 7-8 лв. / взех я с намаление / 30 гр.

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Звучи странно хаха ..Може би бих пробвала като коректор ;д
    *Don't hate me* Но във видеото показваш,че има огледалце :))

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей! Много хубаво ревю си направила на продукти и силно ме заинтересова, но ДМ ми казаха,че вече не се произвежда и не го зареждат. Би ли ми казала дали скоро си си го купувала и ако да- от къде?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, наистина за голямо съжаление я няма вече, предполагам, че е купувана 2-3 месеца преди ревюто, така че информацията, която имам е от преди 5 месеца. Предполагам, че може би имат подобен продукт, но все още не съм го намерила. ☺

      Изтриване