неделя, 18 януари 2015 г.

My Favourite Beauty YouTube Girls / 2015

Здравейте!

Миналият Януари ви показах за първи път този тип публикации, в които споделям нови и любими beauty YouTube открития! Реших да повторя идеята с доза свежи лица от последните месеци!

JAMbeauty89 / Jessica / САЩ
- Джесика има много приятен леко дрезгав глас и е може би една от най-новите момичета в youtube, които гледам. Учителка от Вашингтон, много приятна за гледане и слушане, клиповете и са повече козметични, не прави tutorials, като цяло предпочитам да гледам точно такива, защото клиповете за грим са ми малко скучни!



Kathleen Lights / Kathleen / САЩ
- Обичам го това момиче, страхотна е! Страшно лъчезарна, забавна, прави различни типове клипове, не само се гримира страхотно, но прави и ревюта на козметика. Най-много ми допада това, че клиповете и са дълги, знаете колко обичам дългите клипове. От Маями е и знае испански, понякога използва испанския си акцент и е много приятна за слушане!


Coffee Break with Dani / Dani / САЩ
- Дани е усмихната, забавна домакиня от Тексас, отново прави дълги клипове, като показва  различни типове видеа! Нарича зрителите си панди, а тя е мама панда. Има огромна козметична колекция и обича да пазарува! А наскоро стана ясно, че тази година ще става майка!


Beauty with Emily Fox / Emily / Канада                                                                                                
- Емили е от френска Канада и е може би единствената youtube-ърка, която произнася френсите марки правилно, когато казва нещо на френски е много интересно, изключително красива, усмихната и е вманиачена в продуктите за устни. Характерно за нея са swach-видеата!

                    
                                                                                              
Shaaanxo / Shaan / Нова Зеландия
- Shaaanxo е може би най-известната youtube-ърка в Нова Зеландия, има характерен акцент и казва Мек, вместо Mac, което според мен е много сладко, защото не съдя хората по това как говорят. Гримира се уникално добре и също е много забавна, с нея няма да ви е скучно! Има собствена марка козметика, четки за лице и мигли.


Lauren Curtis / Lauren / Австралия
- Останаха две от може би най-известните beauty youtube-ърки първата е от Австралия и я следя от доста време, но през 2014 успя да ме спечели като верен абонат. Показва предимно грим видеа, но в последно време се разчупва и прави повече haul-ове, даже и vlog-ове.


Amelia Liana / Amelia / Англия
- Amelia Liana според мен е добре позната на повечето от вас, тя е със много известна в youtube обществото и предполагам, че вие също я следите. Показва всякакви клипове, през Декември нейната Vlogmas серия беше една от любимите ми за гледане.


Може да видите първата част от 2014 година тук!
Споделете ми кои са вашите любими youtube beauty гурута, които следите с най-голям интерес?

Love,
Snejana

12 коментара:

  1. Аз тъкмо тази седмица открих Kathleen Lights и наистина е очарователна. Не всички, които си споменала ги знаех и сега ще ги разуча!

    ОтговорИзтриване
  2. Моето последно "откритие" беше kaushal beauty . Прави много готини tutorials и е супер сладка и много обичам да я гледам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз отдавна не съм търсила нови, вече нямам времето да се ровя толкова, но си гледам клиповете на старите ми познайници. АКо трябва да са 5, те ще са: Dulce Candy, Sonia Castaneda, Nicole Guerriero, Kandee Johnson и Sun kiss Alba :) Следя ги кажи-речи откакто ги има и винаги гледам с интерес техните клипове. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Shan и Lauren са ми абсолютни любимки, както и Karissa Pukas и Chloe Morello. Много, ама много харесвам и Lisa Eldridge и момичетата от Pixiwoo.

    ОтговорИзтриване
  5. Уау, не съм гледала никоя от изброените влигърки :D Трябва да им хвърля око! Аз през изминалата година преоткрих много чудесни руски влогърки, тъй като повече съм на "ти" с този език. :)

    ОтговорИзтриване
  6. От тези момичета следя само последните 3, които значи, че бързо трябва да наваксам с останалите :D Амелиа ми е много любима, страхотно забавна и симпатична, но и другите две са уникални :)

    ОтговорИзтриване
  7. Като казваш за Амилия, че е "със много висок статут в youtube обществото" какво имаш предвид?

    ОтговорИзтриване
  8. lily pebbles, vivianna does make up, essie button и zoella са знаменитости в Англия, най-вече последната де, но те са по стъпките и. Просто е много, много известна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Zoella има Youtube канал много преди Аmelia и има над 7 милиона последователи, за справка Amelia има 277 430... Не подвеждай така читателите си, Снежи

      Изтриване
  9. Това е така, защото е в YouTube едва от година, за справка Zoella кара 6-та, няма база за сравнение, това не пречи да изразя мнение, за мен тя е много популярна и понякога броя на абонатите няма никакво значение. Важно е темпото, с което се увеличават и отношението на хората към работата, която вършиш. Не мисля, че съм подвела с нещо, когото и да е било! Все пак става въпрос за youtube, a не за борсови инвестиции!!! ;)

    ОтговорИзтриване
  10. А как реши, че Zoella върви по стъпките на Amelia? И няма значение дали пишеш за Youtube, борсови инвестиции или хляб, редно е да проучиш преди да даваш информация на хората, които те следят...

    ОтговорИзтриване
  11. Имаме обща любимка - kathleen lights - страхотна е! Друга, която много харесвам е Easy Neon :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...