понеделник, 5 януари 2015 г.

December Favourites / 2014

Здравейте!

Честита Нова Година, приятели! Надявам се всички да сте прекарали едни топли и уютни празнични дни!
Равносметката за почивните дни е прекрасни моменти и излишни килограми, без шега, скоро ще започна да се търкалям, а най-лошото е, че ми е толкова студено, че ми идва отвътре да ям глупости, за да трупам "защитни" сланинки! Температурната амплитуда само за 150 км. се измени с 10-12 градуса рязко надолу и сега се чувствам като слон на северния полюс. Също така за първи път тази година видях и сняг и все още гледката ми идва много странна.

Много ми се искаше през последните месеци да възстановя традицията на Month Favourites публикациите, но след като бях спряла за толкова дълго време, някак си не ми идваше отвътре да започна от Септември, за това търпеливо изчаках началото на новата година, за да дам старт "отново" на едни от любимите ми за писане публикации!


Годината завърши с нещо много специално за мен, а именно Vlogmas, все още не мога да повярвам, че и аз участвах в нещо толкова масово, а също така и че успях да направя цели 9 влога за времето от 2 до 23, надявам се следващият Декември да са поне двойно, беше наистина едно забавно предизвикателство!

Преди да започна с козметиката искам на бързо да спомена един от коледните ми подаръци, който си направих в средата на месеца, става въпрос за портмонето от Н&М, не че имах спешна нужда от ново, но когато го видях беше любов от пръв поглед, а аз рядко правя импулсивни покупки, тази беше точно такава и не съжалявам изобщо, защото го харесвам все повече и повече, всеки път щом го погледна!

Книгата на месеца е "Поверително от кухнята", исках да я прочета от цяла вечност и имах късмета да се сдобия с една от последните бройки, написана е по-много интересен начин, понякога дори забравям, че е биография на истински човек, идеалната книга за запален кулинар като мен!

За палитрата на Lollipop Cosmetics съм говорила много, скоро ще има и по-подробно ревю, според мен е чудесна, даже планирам покупка на още една, единственото, което ме затруднява е избора на цветове!

Ако през 2014 година слушахте непрекъснато за пилинга с кайсия и невен на Alverde, то 2015 се очертава като годината на Pirin Dream активен гел-скраб с невероятна формула, влюбена съм в нея, от сега знам, че ще присъства в любимите ми продукти за 2015!

Още нещо, по което си изгубих ума през Декември е червилото на Essence номер 14 Adorable Matt формулата е бомба, кремообразно, лесно за нанасяне, с матов финиш без да изсушава устните. Явно е любимо на много хора, защото буквално никъде не го намирам!

Нещо друго от Essence, топ лак с ефект Sparkle Sand, който аз бих определила като frosty, точно за месец като Декември, най ми допада в комбинация със светло син лак или пък телесен / като за френски маникюр.

Революция в оформянето на веждите си направих с два продукта единият е моливът Coverance от Avene (другият ще видите съвсем скоро) мек графит, който се остри лесно, разнася още по-лесно, изглежда естествено и не се размазва, не мърда и от него нямам веждопад! :D

На последно място, но не и по значение е чаят на Clipper Sleep Easy съдържа канела, портокалови корични, валериан от БИО производство, има страхотен коледен аромат, не съдържа кофеин и е подходящ за зимните вечери!


Пожелавам ви една усмихната Нова Година!

Love,
Snejana

8 коментара:

  1. С удоволствие бих прочела книгата с чаша чай от тази разкошотия :)

    ОтговорИзтриване
  2. Палитрата изглежда страхотно! Както и портмонето, H&M е любимия ми магазин. А от къде се сдоби с чая? : )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Балев био маркет и BeFit съм го виждала ☺

      Изтриване
  3. Палитрата и червилото изглеждат страхотно! И протмонето е много красиво :))

    ОтговорИзтриване
  4. Червилото и портмонето са страхотни! Особено ми допада това, че в постовете си коментираш интересни книги! Щастлива 2015 година :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хубави продукти, ще си потърся серията на Пирин Дрийм. Само искам да те питам - и не ме разбирай погрешно - наистина ли за пръв път виждаш сняг тази година? Защото и аз съм от Пазарджик, в момента в София, и това ми се струва невероятно! :) Извини ме за смешния въпрос...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, колкото и смешно да звучи, когато в София вали аз не съм там, а в Пазарджик нямам спомени да е валяло, а ако е, явно не съм била там. :D

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...