понеделник, 12 януари 2015 г.

Little Makeup Haul / Януари

Здравейте!

Реших набързо да споделя няколкото следновогодишни покупки, които направих тези дни!


Започвам с небезизвестните моливи на Essence, в блог-средите са известни като едни от най-добрите дрогерийни моливи за устни. Аз като "голям противник на всичко популярно" дълго време си казвах, че нямам нужда от тях, но след като 100 човека написаха за цвета Satin Mouve (първият от горе на долу) реших да си го взема и аз, оказа се страхотен и за по 2,19 лв. (бройката) се сдобих с още 3 цвята. Honey Berry в лилаво , Soft Berry малко по-кафеникав  и  Transperant, който е като вакса и е подходящ за всякакви цветове червила. Има още три от по-светлите цветове, които обмислям да си взема в най-кратки срокове!

Докато си лежах болна миналата седмица имах малко повече свободно време и след като видях тази палитра на Sleek на промоция в сайта MakeupButHow я поръчах почти импулсивно, без даже да видя swatch-ове на това как изглежда в действителност. Палитрата се казва See you at midnight и е лимитирано издание. Съдържа два ружа и 4 цвята сенки от най-популярните I-Divene палитри. Планирам да спретна едно видео много скоро, така че ако все още не сте се абонирали за канала ми в YouTube ви препоръчвам да го направите!

Следват две неща от Bourjois, които исках да пробвам от доста време и се радвам, че хванах промоцията на марката, за да ги взема по-изгодно. Първото нещо е CC cream 123 Perfect, в 75% от така популярните видеа и постове за любими през 2014 година присъстваше този фон дьо тен, за това нямаше как да го пропусна, а и имах нужда от нова основа.

Последното, което си взех, го исках още щом го видях за първи път е един английски блог преди сигурно повече от година, става въпрос за Bronzing Primer отново от Bourjois, това е един интересен продукт , който няма еквивалент на дрогерийния пазар и е спряган за много добро копие на Chanel soleil tan de chanel, би трябвало да е като бронзираща основа, но спокойно може да се ползва самостоятелно, като кремообразен бронзант.

Вие какво си купихте последно?

Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Обожавам продуктите на Bourjois - искам да имам всичко тяхно! хаха Тези не съм ги пробвала, но мисля да го направя един ден. Палитрата на Sleek също ми изглежда доста интересна. А щом пък толкова всички са доволни от моливите на Есенс ще си взема и аз, няма да се цепя, я :D Супер публикация :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни покупки! Аз обожавам този фон дьо тен на буржоа! Не знам как съм живяла без него :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много искам да пробвам на Bourjois продуктите, чакам да посвърша малко от това колко имам, за да направя поръчка. Чакам отзиви!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни покупки!Честити..И аз се дърпам "от популярните продукти" и се дърпам за моливите на Essence и бронзъра на Bourjois .. Ще чакам повече отзиви :))

    ОтговорИзтриване
  5. Каня се да опитам и аз CC крема на Bourjois

    ОтговорИзтриване
  6. На мен за сега ми допада и то доста! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...