вторник, 16 декември 2014 г.

What's New in the Shop? : Rimmel, Maybelline, Garnier, Velnea

Здравейте!

След една бърза обиколка по магазините реших да ви споделя новите продукти грабнали вниманието ми.

P.S. Не можах да снимам, защото явно е забранено! (Сигурно е от скоро, защото до сега не са ми правили проблем, или просто някой не е бил в настроение да му рекламирам магазина!)


Първото, което ми грабна вниманието беше новата серия на Rimmel съвместно с Кейт Мос, повече ме впечатлиха моливите, разбира се, защото като цяло не съм фен на спиралите на марката. Моливите са много красиви, качествата им са като на стандартната серия (която също от скоро има в България), така че ви ги препоръчвам ако сте любител на такъв тип продукти за очи. Видях я заредена само в Lilly. В DM от друга страна може да намерите моливите от стандартната им серия, както и новата им спирала Volume Accelerator.



По-голяма радост в мен предизвика Brow This Way, защото първо обичам страшно много продуктите за вежди и второ бях планирала да си взема нещо подобно! Предлагат се три различни нюанса. Комплектът включва сенки, вакса, четчица с два края и гребенче. Цената е около 6-7 лв. (в Lilly) Надявам се скоро да допълнят колекцията за вежди с 4-те различни цвята гел!


Нещо, което не е ново, но не бях виждала до сега в българските магазини е Garnier Miracle Skin, който обещава видимо да трансформира кожата и е доста хвален от английските блогърки. Освен него на стилажите може да намерите и Miracle Skin  за околоочния контур, който би трябвало незабавно да изсветлява, изглади и коригира тъмните кръгове. Има ги и в Lilly, и в DM. Цената беше около 16 лв. и на двата крема, което лично на мен ми се вижда много за Garnier.

Забелязах нещо интересно и при продуктите на Pantone, става въпрос за хидратиращ мус, който е предназначен за суха коса и има за цел да я съживи. Зарадвах се толкова много на това, защото моята приятелка е фризьорка и непрекъснато ми хвали подобен мус на английската марка Milk Shake, така че хубаво е, че има нещо подобно и в дрогериите. Цената му беше около 8 лв.


Накрая оставам това, което за мен не представлява почти никакъв интерес, а именно новите Master Kajal моливи за очи от Maybelline. Добра пигментация, ако харесвате такъв тип продукти или ако наблягате на ползването на черен молив, обърнете им внимание следващия път! Не съм сигурна, за точната цена, но мисля, че беше нещо около 7-8 лв.

Връщаме се отново в Lilly, не знам дали аз не съм пропуснала и не съм обръщала внимание до сега, но от Velnea ме изненадаха приятно с нова серия продукти за тяло, тя включва shower peeling, масло за тяло и лосион. предлагат се два аромата, единият беше със зелен чай- по-свеж, другият, който на мен ми допадна повече е с бамбук и бадемово мляко, мирише на нещо вкусно.

В следващата публикация ще ви покажа какво точно си взех!

Love,
Snejana

4 коментара:

  1. Miracle skin откога го чакам!!
    Полезна публикация, само малко ми е странно като е със снимки от нета.

    ОтговорИзтриване
  2. Еми и на мен не ми харесва, обяснила съм отгоре причината, какво да се прави! :(

    ОтговорИзтриване
  3. Много обичам тези твой публикации! Колекцията на Кейт Мос трябва да се преслуша!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз си взех brow this way комплекта за вежди заедно със новата спирала на римел с 3D ефект и бяха в някаква промоция в Lily - ако купиш спиралата получаваш комлекта за вежди с 50% off от цената. Общо взето добра зделка :) много полезен пост

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...