Review: Balea Body Scrab с морска сол

Здравейте!

Когато преди няколко месеца Мери беше споделила за този ексфолиант за тяло от Balea, последваха трите думи, които може би са ви добре познати.. искам, искам, ИСКАМ!!!
След като появи най-накрая и в България не чаках дълго и отидох до DM иии.. изобщо не съжалявам!


Формулата му е много богата и абразивна, усеща се силно ексфолираща върху кожата, но едновременно на това е толкова наситена на масла. Като консистенция се различава от последната скраб, която използвах (тя беше от SNB ) Разликата основно е, че тази от Balea не е фина и частичките сол са доста едри, също така не прилича на паста и много наподобява домашно приготвените ексфолианти.


Цветът е светлозелен, а ароматът е много свеж, ненатрапчив, но доста траен (трябва да го имате предвид). Ексфолиантът е изключително маслен/мазен, след употреба кожата е изключително мека и хидратирана, но не и мазна, няма нужда (поне аз нямах) да се използва масло за тяло, защото кожата вече достатъчно мека.


За съдържанието мога да кажа само.. чудно. Първата и основна съставка е морска сол, след това имаме три масла от маслина, слънчоглед и масло от жожоба. Също така има кофеин, уреа, цинк и магнезий. Следват два изключително разпространени ароматизатора с лимонов аромат и последните две съставки са оцветители в жълт и син цвят, те са равни, както виждаме на зеления цвят на скраба.


Като заключение ще кажа, че съм изключително доволна, след употреба кожата се запазва мека, няма нужда от масло или лосион за тяло, перфектен продукт, а и ароматът е толкова свеж и цената е може би най-добрата на пазара!

Balea Body Scrab с морска сол- 250 мл. цена: 6,30 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

11 коментара

  1. Mнението ми се припокрива 1:1! Уникален е този скраб и ми носи полъх на лято и през есента :))))) Страхотно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  2. Вчера забърках един домашен скраб, но го направих оранжев с мириз на портокал, сега се изкушавам да напраня и един зелен с мириз на лимомена трева. :D

    ОтговорИзтриване
  3. Вече и аз искам! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Жани, тъкмо ми трябваше дрогериен скраб, че моите повечето свършиха. Мерси за ревюто.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно ревю! Отива в листа с бъдещи покупки :)

    ОтговорИзтриване
  6. Изхабих вече една опаковка, планирам втора :) Определено бюджетен фаворит!

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина изглежда много изкушаващо, а и съставът е страхотен. Определено ще го потърся в ДМ :)

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте и от мен. Малко със закъснение се включвам, но все пак.. Купих си ексфолианта след като прочетох публикацията , и естествено си помислих, че е идеален за мен. И наистина почти е така. С малко забележки, които смятам, че е хубаво да се знаят. На първо място, малко щипе при употреба, което си го обяснявам със солта, но това не е нещо, заради което не бих го закупила пак. Най-важното, което според мен трябва да се знае е , че страшно много омазнява пода на банята! Със съжаление трябва да споделя, че BaleaBodyScrab се опита да ме убие! хихи Истината е, че съм изключително разочарована, защото действието на продукта върху кожата ми много ми харесва, но откровено казано ми омръзна да мия банята след всяко ползване. Тъй, че мили дами, имайте предвид това преди да си закупите ексфолианта. :)

    ОтговорИзтриване
  9. имай предвид, че UREA се извлича от животинска урина :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, не става въпрос за органична urea, а за синтетично произведен карбамид, който се използва в козметични продукти. Има бял цвят и кристална структура. Използва се и в хранително-вкусовата промишленост, като подобрител. ;)

      Изтриване
    2. здрасти! можем ли да сме сигурни? продуктите на ДМ които съм виждала с уреа в състава не са упоменати като веган на сайта им :(

      Изтриване