четвъртък, 17 юли 2014 г.

Summer Essentials / 2014

Здравейте!

Днешният ден влезе в личната ми история, като първият ден, в който шофирах.. УеУе..! :D И след прекаран цял следобед на вън се оказа, че на вън е лято.. каква изненада. За това споделям с вас най-любимите ми летни продукти за лято 2014 г.


Косата ми е естествено къдрава и е необходимо да използвам продукти за фиксирането и. Новият Salt Sprey от Balea съдържа морска сол и придава естествени плажни къдрици. Върху моята коса фиксира отлично и създава текстура .

Блясъкът върху кожата през летните нощи е нещо толкова красиво, лосиона за тяло Sparkle in Paris от Oriflame придава сияние на кожата. Обичам да го поставям на краката, ръцете и деколтето, блясъкът е деликатен и няма ефекта от "Twilight".

Слънцезащитата е задължителна, особено през лятото. От няколко години използвам Reflexe 50+ от Avene, най-вече заради супер практичната опаковка. Винаги го нося в дамската си чанта, ако пътувам някъде или ако съм на пикник. Формулата е лека и кремообразна, използвала съм го дори и върху лицето и не съм имала проблеми.

Това лято открих крем-пудрата Tinted Compact с фактор 50 от Avene, която е просто страхотен продукт за лятото. Покритието е леко и естествено, матира кожата и я предпазва от вредните слънчеви лъчи. Опаковката е удобна и от както я имам, използвам само нея.

През деня обичам да освежавам лицето си с органичната вода на Alteya Organics с маточина, която е подходяща за мазна кожа и има успокояващ ефект.

Бронзиращата пудра мозайка на Oriflame от серията им Gordani Gold съдържа няколко различни цвята, има лек блясък и я използвам през лятото, защото има червеникав подтон и е най-подходяща за кожа с тен. Нанасям я с голяма пухкава четка върху местата огрявани най-много от слънцето.

Миналата година лятото беше за електриково синия молив нa Impala, номер 14. Това лято освен него най-накрая се навих да потърся кобалтовия номер 15, след като видях колко красиво седи върху Murfeishun. Освен тях използвам редовно и класическия черен цвят. Формулата им е дълготрайна и след като изсъхне не се размазва лесно.

Непрекъснато отлагам ревюто на пудрата на Bourjois, въпреки че страхотна. Много фино смляна, не си личи върху лицето и матира кожата около половин ден. Отлична пудра за лятото.

Преди няколко месеца споделих с вас оранжевата ми страст, кобалтово синият молив изглежда невероятно със червилото на Inglot номер 20. Нанасям го с четка, попивам със салфетка и имам оранжево матирано червило, което издържа дори и след ядене (е, зависи какво).

Sunny Days и Too Cool to Tango са двата ми любими лака. Защо? Слънчево жълто и небесно синьо, отговарят напълно на представите ми за отлично лято.

Кои са вашите задължителни летни продукти?

Love,
Snejana

6 коментара:

  1. Въобще не знаех, че Balea са пуснали salt spray. Благодаря, че го спомена, още утре ще го потърся в ДМ :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз от много време се каня да пробвам някой salt spray. Звучи ми интересно!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм с къдрава коса и този Salt Spray звучи много добре :)) моите къдрици ги оформям с пяна, този спрей фиксира ли добре?

    ОтговорИзтриване
  4. Този Salt Spray звучи доста интересно. Спомена състоянието на косата ти, моето е същото доста гъста и здрава на вид, и не използвам никакви стилизанти дори и когато я къдря, но предполагам че този спрей ще придаде леки, естесвени и морски вълни без никакви усилия :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви и да, мисля че фиксира сравнително добре, поне моята коса. Единственият ако мога да кажа недостатък е, че я прави по-твърда, но това е, защото и придава повече текстура.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...