Review: Bilka Rose Damascena Face Wash / limited edition

Здравейте!

Когато видях тази серия нямах търпение да пробвам нещо от нея. Мога да кажа, че от Bilka са се справили повече от отлично с опаковката, според мен е много красива. А освен това има високо съдържание на органична розова вода от роза дамасцена.

Гелът измива лицето по-нежно от обичайните миещи средства, поддържа нормалния воден баланс на епидермиса и не дразни очите. Органик розовата вода има силно изразено антибактериално действие, като едновременно с това съхранява естествената влага в кожата. След употреба кожата е успокоена, омекотена и тонизирана, без усещане за изсушаване и опъване.


След повече от месец използване мога да кажа, че консистенцията на гела е малко по-течна от тази на други подобни продукти. Нанасям го върху мокро лице и свалям с него грима си. Почиства го много добре. Обаче не съм съгласна с това, че не дразни очите, ако ми влезе в окото има леко лютене, но това се случва рядко. След това лицето ми е почистено, освежено и усещам съвсем леко опъване.

За всички, които не харесват аромата на рози... Не мирише на рози! Има аромат на кока кола, само че не оригиналната, а от тези другите газирани напитки.


Съдържанието: Първо ми прави впечатление наличието на сапун, но това е напълно нормално за 88% от всички почистващи продукти, има още кокосов дериват. Органичната розова вода е напред в съдържанието, което е прекрасно. Съдържа още различни хидратиращи съставки и глицерин. Methylisothiazolinone e биоцид, който се използва за консервиране в козметичната индустрия. Methylchloroisothiazolinone също е консервант с анти-бактериално действие, който в много висока концентрация може да причини химическо изгаряне, но не може изобщо да говорим за това в козметичен продукт. В състава има още Limonene (лимон) и Linolool (индрише), които са ароматизатори и последната съставка е оцветител с червен цвят.


Като заключение ще кажа, че много ми допада. За сега не са ме разочаровали продуктите на Bilka. И очаквайте след известно време ревю и на гела за околоочен контур Bilka с 32% органична вода от роза дамасцена.

Bilka Rose Damascena Face Wash / limited edition- 200 мл. цена: около 5 лв.

Кой е любимият ви измиващ гел за лице?

Love,
Snejana

You May Also Like

7 коментара

  1. Ти ме уби с аромата на кока-кола... :D Аз не понасям роза и от аромата на околоочният буквално ми се догади, а ти с тази кола ме хвърли в тъча... хаха

    ОтговорИзтриване
  2. Хахх.. ами това беше първото, което си помислих веднага след като го подуших, не знам дали е точно кока кола, но не е на рози 100% :D

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за хубавото ревю. Като свърши гела ми в момента ще потърся този.
    Много ми харесва че са решили да сложат помпичка,изглежда доста по-удобно.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз преди си мислех, че съм единствената, която не харесва аромата на розата, и дори си говорих с хората от Билка. Казаха ми, че нарочно са се опитали да премахнат аромата. Специално за окоолочния обаче им е било трудно, тъй като той има най-високо съдържание на розова вода :)
    А и серията по между другото се появи в БГ, не трябваше :D

    ОтговорИзтриване
  5. И добре, че се появи, още като ги видях в твоя блог, първата ми мисъл беше "Искам, искам, искам..." :D :D

    ОтговорИзтриване
  6. В момента използвам този измиващ продукт за лице.Доволна съм,не е точно това което очаквах като консистенция,малко по-течно е-аз очаквах да е по-гъст гела.Относно аромата наистина не мирише на рози,макар че мен лично не ме дразни този аромат.Все пак следващият път ще си взема някаква пяна за почистване на лицето.Много полезен блог,поздравления!

    Лили

    ОтговорИзтриване