петък, 4 юли 2014 г.

June Favourites / 2014

Здравейте!

Неусетно преполовихме годината, за мен от средата на юни до средата на юли е може би най-неприятното време в годината... лятната сесия, която е толкова по-ужасна от зимната, че няма база за сравнение. Е, все пак е лято има си и хубави страни! Дали? Не съм най-големият лятохолик, като цяло лятото е на последно място сред любимите ми сезони, дори някой да каже "пепел ти на езика" искам да е септември (защото Catrice и Essence пускат новите продукти, а ако съдя по това, което видях в сайта им ... ох, само да ми паднат)!


И след тези разбунващи духовете откровения преминаваме към по-забавната част, а именно най-използваните продукти през юни...

Преобладаването на продукти на Alverde едва ли остава незабелязано, но откривам на техния дисплей все по-готини неща, имат от А до Я както се казва, каквото се сетиш, а аз напоследък се сещам редовно :D и купувам ли, купувам... Е, шегувам се разбира се, но когато ми трябва нещо, вече не обикалям из DM, а направо се забивам на щанда на Alverde.

Най-голямото ми откритие този месец е SOS Serum от серията с хума, за мазна и проблемна кожа. Предназначен е за локално третиране на пъпки и не знам дали си внушавам или защото е нещо ново и кожата ми не е свикнала с него, но съм страшно доволна и изобщо не съжалявам, че го купих!

За пилинга за лице на Alverde съм писала вече, трябваше ми време да свикна с него, не беше любов от първо пробване, но като цяло съм много критична към новите продукти, които опитвам. Така стана и с този, много нежна кремообразна текстура, която леко полира кожата, подходящ е и за суха и чувствителна кожа.

Не знам каква е тази мания по тези балсами, но от както си ги взех ползвам само тях. Единият е с невен, подхранва и оставя устните меки, няма цвят. Другият е с червена боровинка и череша, има лек черешов аромат и бледо розово-червен цвят с лек блясък.

Другата ми голяма мания през изминалия месец, а предполагам и през цялото лято е компактната крем пудра с фактор 50 от Avene. Първо има супер висок фактор, много важен особено през лятото. Второ- леко покритие, точен цвят и естествена визия и трето не омазнява кожата, има лек матов финиш и супер компактна опаковка... Не знам как съм живяла без нея!

Останах разочарована, че не успях да си взема и розовата вода на Alteya Organics, но не останах с празни ръце и си взех тази с маточина. Тя е предназначена за мазна кожа, има успокояващо и освежаващо действие. И въпреки че намирам аромата за ужасен се пръскам с нея по 10-15 пъти на ден, това се нарича парадокс :D

Спиралата на Revlon Grow Luscious придава на миглите ми невероятен обем, за последните няколко месеца може би това не е само най-изгодната ми покупка, но се оказа и много доба, цената е -50%, количеството на продукта е с милилитри повече от на останалите, действа страхотно и обещава стимулиране на растежа на миглите.

Stani Chef's e ..... нямам думи да го опиша. Опитвали ли сте сладолед пъпеш или млечен шейк? Да? Има точно същия аромат, на сочен пъпеш, а най-хубавото в цялата история е, че е 100% натурален, произведен в България и е на супер цена 6-7 лв. Освен това се предлага в още много различни все много вкусни аромати!

Кои са вашите любими продукти?

Love,
Snejana

6 коментара:

  1. Много хубави любимци!
    Снежи, откъде е душ-гела на Stani Chef's ? Виждам, че го има онлайн, но случайно да знаеш дали имат и магазин?

    ОтговорИзтриване
  2. Тези балсамчета и аз много ги харесвам, чудесно си вършат работата.

    ОтговорИзтриване
  3. В магазините на козметика Христина http://kozmetikahristina.com/magazini имат магазини из цяла София, както и в няколко други града.
    Другото място е магазин Natureshop на бул. Васил Левски (до х-л Downtown)

    ОтговорИзтриване
  4. Ах колко приятен пост! Страхотни продукти, явно и аз е време да пробвам козметиката на Alverde! Крайно време е... с тези страхотни отзиви!
    Поздрави! www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...