Little Haul: The Body Shop, Balea, Bilka / Юли 2014

Здравейте!

Нямам спирка през последните няколко месеца, само пазарувам и пазарувам, вече чак се притеснявам за себе си :D По този повод реших да си спретна една интервенция и да кажа край на shopping-а до новите колекции през есента. (а те между другото ще са много интересни, визирам Catrice, в сайта им вече може да се види какво ново се очаква и има супер интересни неща) и с една дума, реших, че ще се "пазя" за тях, а за сега ще стоя далече от козметичните магазини и без това имам предостатъчно неща, които чакат в чернови още от декември месец!


И не, че се оправдавам, но наистина имах нужда от тези неща или поне от 90% от тях!

Започвам с най-издирваното, а именно измиващият гел за лице от Bilka от тяхната лимитирана колекция с Rose Damascena. Съдържа органична розова вода от роза дамасцена и въпреки че серията се води anti-age на гела, също и на тоника това не е споменато, за това според мен спокойно могат да си се ползват и от момичета с млада кожа.

Всичко от DM ми беше супер необходимо.  Тъй като имам нова къса прическа, която ще видите най-вероятно в новия ми клип, имах нужда от сух шампоан, защото старият ми свърши доста отдавна. Спрях се отново на Balea Trend it up, но на този от лимитираната им серия Lovely Berries с аромат на ягоди. Като цяло нищо друго не е различно в него, освен аромата му.

Тъй като косата ми е с 4 пръста по-къса, което значи и по-къдрава нямаше как да не пробвам Beach- Style спрей с морска сол за плажни къдрици, с надежда, че ще успее да ги укроти, а пък когато изправям косата си да и придаде повече текстура.

Последното нещо от Balea е от серията им за крака Wellnes с аромат на мента и лимонена трева. Спрея е подходящ както за освежаване на стъпалата, така и за пръскане директно в обувките, точно за което го взех. Мирише много свежо и е в симпатична 100 мл. опаковка, единственото ми опасение е, че няма да е особено икономичен.

Харесвам самобръсначките на Balea, това ми е втора опаковка от тях, никак не са зле, въпреки че все се каня да си купя някоя по-скъпа, за да вида какво е, но пак го оставих за по-натам. Нещо жизнено важно от серията Sun Dance ръкавица за разнасяне на автобронзант, пробвах я веднага с муса на Avon, обмислям да направя по-подробно видео за това!

И накрая продукта, който сигурно ще ви е най-интересен, а именно The Body Shop и небезизвестното Camomille Cleansing Oil, което аз поръчах от един от двата български сайта- BG Body Shop за цена от 20 лв. без доставка, което е просто прекрасно, защото в английския е 10 лири. В другия сайт My Body Shop цената на олиото е с близо 11 лв. по-висока. Аз харесвам и двата сайта имат различни продукти, а и конкуренцията е хубаво нещо, особено за купувача, защото позволява избор на по-добрата цена, точно както направих и аз, а и има по-голямо разнообразие и различни промоции, за това ви препоръчвам преди да поръчате нещо да сравните цените на двете места. Освен в двата сайта добро място за конкуренция е и сайтът OLX. bg, в който също има много изгодни оферти за продуктите на The Body Shop (маслата за тяло са около 18 лв, докато в сайтовете са по 26 лв.). Иначе за самото олио, пробвах го веднъж, в началото прилича на обикновено олио/масло, докато не си измиете лицето, не оставя неприятен мазен слой по кожата след употреба!

За кое искате първо ревю?

Love,
Snejana

You May Also Like

12 коментара

  1. Много харесвам блога ти и редовно те следя. Определено ще чакам отзиви за измиващия гел на Bilka. :)

    dessunka.wordpress.com

    ОтговорИзтриване
  2. Поста ми стана мн интересен, също и прическата ти.
    Това с олиото на БШ ми е доста съмнително, аз вече поръчах от другия сайт без да знам за твоята цена, но 20лв при 10паунда редовна .. знам ли..

    ОтговорИзтриване
  3. Най-интересен ми се струва измиващият гел :)
    PS: Може ли да кажеш по колко самобръсначки има в пакетче и колко струват? Мерси :)

    ОтговорИзтриване
  4. Гелът на Bilka беше около 4 и нещо, под 5 лв. със сигурност, а самобръсначките са 8 на брой и бяха около 7 лв. :)

    Деси благодаря ти!

    Ми не знам Теди какво да ти кажа, като дойде твоето ще ги сравняваме, но пък това в другия сайт 32 лв. за някакво тъпо олио и то без доставката, която между другото там е и по-висока, също не ми звучи никак добре. Иначе другите им продукти са на приблизително еднакви цени, само асортимента им се различава малко.

    ОтговорИзтриване
  5. Да, странното е че маслата, есфолиантите ( - неща които ме интересуват) са на еднаква цена..
    Иначе за доставката пък безплатната е при по-малка сума..

    ОтговорИзтриване
  6. Точно във вчерашния ми пост обяснявах как съм си взела от Продавалник лосион за тяло на The Body Shop за 18 лева, а цената в бг сайтовете са по 26 лева и какви сериозни надценки има.Чудесни покупки, да си ползваш всичко с много кеф :) аз ще чакам ревю за маслото :)

    ОтговорИзтриване
  7. Как ползваш маслото на body shop? аз не си го взимам основно защото не ползвам кърпите за лице (muslin cloth) а на доста места четох че подобни масла се ползват с тях, а не с голи ръце, защото се губи доста от ефекта...
    Пробвала ли си с cloth? Има ли разлика?

    ОтговорИзтриване
  8. Мая, тези лосиони запечатани ли са? Защото аз никога не съм си вземала нищо от продавалник и (пак) ми се струва съмнително..
    Иначе в uk сайта маслата са по £13, така че според мен 26лв си е дори евтино. Друг е въпроса че в момента някои аромати имат намаление по £5 .. но тея от продавалник сигурно са такива.. няма да ги пуснат на загуба я.

    ОтговорИзтриване
  9. Мани, ако трябва да съм честна изобщо не мисля да ползвам такива "парцалчета" и да губя време да ги пера и после да се чудя къде да ги оставя да съхнат, наистина лицето става по-чисто, но това изобщо според мен не е свързано с олиото, а с това, че с каквото и да си измиеш лицето и го избършеш в кърпа след това ще стане по-чисто. Върши си отлична работа и без вървящите към него консумативи, в началото е мазно, а след това като се намокри става бяло и кремообразно и се измива напълно без да оставя мазен слой. Иначе преди време си бях взела една кърпичка за 2-3 лв. която идеята и беше, че чисти грим само с вода, намокряш я и си търкаш лицето и "изненада" наистина действа (това като потвърждение на тезата за логичното по-добро почистване на кожата, когато се ползва и кърпа)Но казвам си направо ще го ползвам само с ръце, от чист мързел :D :D

    ОтговорИзтриване
  10. хахаха, ясно! Аз точно преди няколко дни имах възможност да си го взема, стоеше в ръцете ми и си викам.. абееее тея парцали къде ще ги пера през два дена, че да съхнат, че да се бърша .. и си викам за какво ми е.. и не си го взех. А беше на много по-ниска цена - дюти фрии и беше много изкушаващо, сега съжалявам! мяу! Искам ревю за да се успокоя :P

    ОтговорИзтриване
  11. Не се ядосвай, с обикновена хавлиена кърпа или с тази "специалната" ефекта е един и същ и със салфетка да се избършеш пак така. Идеята е просто да премахнеш с нещо размазания грим и след това да изплакнеш просто лицето, а без кърпата просто си плакнеш лицето. Аз обикновено си трия грима директно под душа, за да пестя вода и за мен няма разлика дали ще е с кърпа или без, ефектът на края е един и същ! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Със сигурност искам ревю на маслото на The body shop :)

    ОтговорИзтриване