понеделник, 23 юни 2014 г.

Haul / Юни 2014

Здравейте!

И любимите ми за четене и гледане нови покупки... Или какво ново през последния месец!


Отново тършувах из шанда на Alverde. Взех си тоник за нормална към смесена кожа с морски водорасли.Още нещо от Alverde, което между другото е страхотно- SOS Serum против пъпки.
Два балсама за устни, единият е с невен и няма никакъв цвят върху устните, със съвсем деликатен аромат на невен, а другият е този с червена боровинка и череша, той има лек блясък и блед червеникав цвят, върху моите устни не си личи, но те са си по-розови по принцип, ароматът е на череши. Гелът ми за вежди свърши и след дълго издирване на прозрачния на Alverde най-накрая го намерих, четката му е много хубава и има лек сладникав аромат.

От розовия event La Vie en Rose на Bioderma имам възможността да тествам най-новия крем за чувствителна кожа, който е ултра-толерантен Sensibio Tolerance Plus +, скоро ще споделя повече.

Посетих и Балев Bio Маркет (най-накрая), но за съжаление нямаше розова вода Alteya, за това си тръгнах само с една от маточина, която е предназначена за мазна и проблемна кожа. Бях решила да взема и двата вида. Планирам следващия път да взема и розовата и тази с лавандула, която да използвам преди лягане за по-бързо заспиване. Скоро ще се ходи пак до mall-а.

Прекрасната Зорница от SNB Professional ми даде възможност да изпробвам скраба за тяло с аромат на гуава, който е с хималайска сол, за разлика от повечето, които са със захарни кристали, това го прави по-фин, на мен много ми прилича на паста за полиране. Тествах го няколко пъти вече и скоро ще ви споделя по-подробно.

Гелът ми за бръснене от Balea свърши и честно казано падна голямо чудене кой точно да си взема, накрая се спях на този от лимитираната им лятна серия с аромат на манго, въпреки че имат един с 95% натурални съставки и сега съжалявам, че не си взех него. Ще трябва да им сравня съдържанието следващия път като посетя DM, за да разбера наистина ли има причина да ме е яд толкова, може да остана изненадана, кой знае!

И накрая 100% натуралният душ гел  с аромат на пъпеш (ако обичате пъпеш мога да ви кажа само, че имате нужда от това в банята си) от магазина Nature Shop подарък при откриването му. Марката е Stani Chef's, а състава е повече от супер!

Имаше още няколко неща, които не успях да снимам, защото останаха в Пазарджик, но задължително ще видите в някое от видеата с празни опаковки!


Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Страхотни неща, ще чакам отзиви за душ-гел пъпеш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честити нови придобивки!! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честито! Страхотни нещица! Каква е цената на серума против пъпки на Alverde? В момента ползвам този на Himalaya, но е на привършване и си търся нов хахах : )

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви! Цената на серума е около 6 лв, някъде там. До края на месеца все още важат талоните за 20% намаление, ако успееш да намериш от някъде. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Имам балсамите на Alverde и доскоро ползвах флоралната вода на Alteya Organics. И от трите съм доволна, дано ти харесат и на теб.

    ОтговорИзтриване
  6. За сега много ми харесват! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...