вторник, 20 май 2014 г.

TOP 5 Nail Polishes for Spring/Summer

Здравейте!

Въпреки че в последно време природата не иска да си признае, че пролетта е дошла, все пак е средата на май и вече се замисляме, за това как миналата година вече носехме цветни рокли и тънки дрехи и най-важното ярки и весели лакове върху ноктите. За това съм ви приготвила  любимите ми 5! И се надявам, че скоро да се пооправи времето :)


Flormar 424 е добре познат на повечето от вас, класическо ментово зелено, нито прекалено зелено, нито прекалено светло, а просто перфектен. Четката е тънка, но е удобна. Лакът изсъхва бързо и са необходими само две нанасяния, за да се получи цветът на опаковката. Издържа около 3-4 дни.

Rimmel от серията 60 Seconds в бебешко синьо, номер 842 Too Cool To Tango, при него четката е широка и обхваща целия нокът, но пък светлите цветове, какъвто е този е необходимо да се нанесат 2-3 слоя, за де се получи желания цвят. Издържа около 3 дни.

Catherine Arley за съжаление никъде на опаковката не пише кой номер е. Цветът е пастелно люляково лилаво, изглежда много красиво върху ноктите. Необходими са два слоя, за да се получи показаният цвят. Четката е стандартна тънка и издържа около 4 дни.

Gabrini- за мен номер 310 е един уникален цвят. Перфектно количество розово и оранжево, за да се получи този съвършен прасковен нюанс. Четката е малко по-тънка от стандартното, но лакът покрива добре и са необходими само два слоя, за да се получи красивият цвят. Издържа около 3-4 дни.

Rimmel отново от серията 60 Seconds в цвят 450 Sunny Days, мисля че името му много добре описва и цвета, зареждащо с енергия слънчево жълто. Четката отново е по-голяма от стандартната, но са необходими цели 3 пласта, за да се получи цветът. И от към издържливост не е много стабилен, защото още на 2-я ден е започнал да се рони.

Кои са вашите любими лакове?

Love,
Snejana

6 коментара:

  1. Ментовият на Флормар си ми е голям любимец! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Всички цветове ми харесват! Особено лилавото :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сега съм с Essie Mint candy apple. Много ми се носи Essie Fiji,но той ми свърши и трябва да си набавя второ бутилка. Постоянно се лакирам и с Essie Bikini so tiny :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...