Review: Rimmel Stay Matte Foundation

Здравейте!

До скоро допусках голяма грешка, като не съобразявах достатъчно типа кожа и избора на правилния фон дьо тен. Е, старая се това са се промени, за това когато от любимите ми Rimmle пуснаха на пазара Stay Matte нямаше как да не го пробвам. Ако трябва да съм честна доста дълго издържах, защото си го взех след гледане и четене на доста ревюта, така че бях сигурна, че няма да се разочаровам.


Няколко пъти съм споменавала, че любимият ми all time фон дьо тен е Lóreal Mat Morphose, чиято консистенция наподобява мус-крем. Основната разлика между двата е, че този на Lóreal е малко по-хидратиращ. Но да се върнем на Rimmel, опаковката не е най-стилното нещо на света, но пък е супер компактна и не заема излишно място. Самият фон дьо тен няка някакъв определен аромат и не ми мирише на нищо конкретно, което е добре за тези, които не харесват ароматизираните продукти.


Консистенцията е точно такава каквато е описана на опаковката, лек мус, който се слива перфектно с кожата (ако уцелите вашия нюанс, разбира се)  и оставя матов финиш, като контролира омазняването през целия ден, без greasy ефект.
До някъде съм съгласна, наистина не се усеща върху кожата, разнася се много лесно. Първо го нанасям с ръце, а след това blend-вам краищата с четка или beauty blender.


Забелязала съм, че наистина кожата ми не започва да лъщи толкова бързо колкото обикновено, което определено е огромен плюс. Единственият недостатък е, че ако имате дехидратирани участъци през деня може да станат по-видими, за това използвам основа преди него.
Още нещо хубаво, не е необходимо да се фиксира с пудра, но пък ако все пак го направите няма да изглеждате прекалено изкуствено и "брашнено". Също така удължава живота на ружа и бронзанта и те остават на място през целия ден.


Като заключение ще кажа, че това е една от най-разумните ми покупки, харесвам формулата, ефекта, цената и дори цветът ми пасва идеално, какво повече мога да кажа!

Rimmel Stay Matte Foundation- 30 мл. цена около 7-8 лв.

Списъкът с подобни мус фон дьо тени, които искам да пробвам е много дълъг, ако имате любим такъв ще се радвам ако ми споделите в коментарите!

Love,
Snejana

You May Also Like

6 коментара

  1. Аз също много харесвам този фдт, определено се справя страхотно с матирането, но напоследък ми се струва, че е някак твърде "тежък" (предполагам, че заради температурите навън) и ми се струва, че е по-подходящ за малко по-студени месеци :)
    Относно мус фдт-ните аз нямам фаворит, но си спомням, че преди време едно момиче ми написа, че е много доволна от този на Maybelline, който също е с матиращ ефект :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен пък изобщо не ми допада. :( Кожата ми започва да лъщи по-бързо от обикновено, най-светлия цвят е ужасно тъмен за хора със светла кожа, с каквато съм аз. Единствено консистенцията ми харесва...

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи препоръчвам ти моя на Собио,има консистенцията на мус,но веднъж нанесен е чудесен върху кожата и е подходящ за всеки ден. Няма го в бг,но скоро ще си идвам и ако искаш ще ти взема един,сигурна съм че ще си супер доволна.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти много мило от твоя страна, но имам 6 различни фон дьо тена и за момента по-добре да откажа, въпреки че звучи много приемливо! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Може ли да се открие в магазини елитис ? :Д

    ОтговорИзтриване