Review: Bioderma Sebium Global

Здравейте!

Днес по ваш избор в светлината на прожекторите е сравнително новия на пазара крем за проблемна кожа на Bioderma от серията Sebium. Взех си го през декември, защото имах много сериозен проблем с кожата, за малко да отида и на лекар (а това за мен е равно на голям компромис, просто не съм фен на българската здравна система). Разрових се из нета и се спрях именно на Global...


Какво ни обещават от Bioderma:
Sébium Global е първият дермокозметичен продукт, който освен че действа върху последствията, атакува биологичната причина за акнето – измененията в нивата на липидите. Благодарение на новия патентован комплекс за пръв път продукт променя състава на себума и го прави като този на здравата кожа. Bakuchiol + Fluidactiv® имат мощно антиоксидиращо действие и ребалансират нивата на мастните киселини, като предотвратява и лекува комедони и възпаления.


Sebium Global има лека формула, между гел и лек крем. Има лек аромат на пъпеш, характерен за цялата линия Sebium. Попива бързо в кожата и е добра основа за грим. При редовна употреба забелязвам подобрение на състоянието на кожата. Когато ми излезе някоя по-упорита пъпка я третирам локално с крема и тя изчезва по-бързо.
Нанасям крема от центъра на лицето, Т-зоната, като го разнасям към външната му част. Ползвам го 3-4 пъти в седмицата, а през останалите дни разнообразявам с Alverde Beauty&Fruty матиращ крем , но само когато кожата ми е в отлично състояние.
Кремът съдържа бакхуол, който контролира мастната секреция на кожата. Веднага след нанасяне лицето не придобива лъскав и мазен слой, а изглежда леко матирано.
Единственият недостатък, който му намирам не се получава при всяка употреба, а само в изолирани случай, но все още не съм открила конкретна причина за това, а именно поява на т.н "кир ефект", нямам обяснение защо се получава само в определени моменти. ( И тази сутрин както обикновено го използвах и нямаше такъв проблем- предполагам, че причините са две или слагам прекалено много, или не изчаквам да попие достатъчно дълго).


Не съдържа парабени! Продукта е ароматизиран, направи ми впечатление и съдържанието на екстракт от гинко билоба, като цяло състава е добър.


Харесвам крема, наистина мисля, че е едно добро средство за подпомагане на борбата с несъвършенствата по кожата, подходящ е за проблемна кожа, даже момичето в аптеката, от която го купих ми сподели, че много дерматолози го предписват на пациентите си с акнеична и проблемна кожа. От както го използвам не съм имала сериозни обриви и масова поява на акнеични пъпки.

Bioderma Sebium Global- 30 мл. цена около 22-25 лв.

Ползвали ли сте го? Какво мислите- харесва ли ви? За какви други негови алтернативи се сещате?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Много странно е това, което казваш за "кир" ефект, аз също го ползвам поради подобни причини от края на декември и не съм забелязала нещо такова, но ползвам много малко количество понеже така или иначе се разнася лесно, а и не насвякъде имам нужда. :)))

    ОтговорИзтриване
  2. При моята комбинирана кожа накрая изсуши положението. Мисля, ме като цяло ми се случва с 90% от продуктите за мазна кожа. Първо ми изчисти лицето значително, наистина не отричам. Но после някак привикнах към него, а и ми изсушаваше. Поспрях и ми се върнаха малка част от уж премахнатите проблеми. На мен ми и щипеше частично и ако сложех друг крем макар да бе попил пак щипеше. Даже с кремове на марката. Това, което ме накара да не го купя пак заедно с по-горе изброените факти бе, че свърши за един месец при мен ;(

    ОтговорИзтриване
  3. Аз го купих на приятеля ми, който има ужасно проблемна кожа. Еми направи чудеса, колкото и смешно да звучи. Разбира се в комбинация с правилно хранене лицето му се изчисти от всичките гадорий, които се бяха натрупали. Мисля, че е перфектен за мазна кожа.Има го това с "кирта" и при нас, но е рядко.

    ОтговорИзтриване
  4. О, кир ефекта ми болната тема на този крем :D
    Изразходвах една опаковка и всичко си беше ок, при втората - нанеса ли го вечер, ужасен кир ефект става. За сутрините не посмявах и така ще си го хвърля, то е просто мъчение. Мислех си, че е само при мен, но явно не е. Иначе текстурата е страхотна и матира дълтрайно, но за ефект против несъвършенства не ми се коментира - не видях особен резултат/

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви, че споделихте! Ще продължавам с опитите за локализиране на проблема с "кир ефекта", не слагам по-много, но ще почна и по-малко да слагам. ;) <3

    ОтговорИзтриване