сряда, 2 април 2014 г.

March Favourites/ 2014

Здравейтттте!

Свободното ми време за писане рязко се ограничи само в почивните дни, а когато прекарам weekend-а далече от компютъра времето просто не ми стига. Тази събота и неделя ще наваксам с изоставането в блога и университета. За ваша радост снимах общо 4 клипа, като първият, от които ще видите още днес. Няма да изненадам никой като кажа, че е посветен на Monthly Favourites продукти и не само (линк на края на поста)!

А какво ново с вас? Вие как сте, радвате ли се на хубавото време? И ако живеете в София на чудните задръствания? Ако пуснат Wi-Fi в автобусите няма да се преживяват толкова тежко. Сега ми отнема безбожно много време да отида до университета и още толкова да стигна до работа, Благодаря на Община София!

Но да гледаме позитивно на нещата през септември ще се радваме на модерна столица, а през това време по-добре да се преместим в провинцията!


Стига толкова разсъждения за живота, да преминем към най-използваните, съответно и най-любимите ми продукти. Начело на списъка са шампоанът и балсамът на Dove, от към описание на продукта на опаковката са много лаконични, но това което не е написано е, че имат приятен SPA аромат, богата и кремообразна формула и правят косата много мека.

Ползвам кремът на Bioderma Sebium Global от толкова много време и се чудя как до сега не съм го включвала в любими продукти, или съм, но не помня. Така де, чудесен е, има лека гелообразна текстура, свеж аромат, действа добре с кожата ми.


Много ми допадна един супер популярен make up trend в момента, поради тази причина се сдобих с 4 червила в този цвят, 3 от тях са на Golden Rose. Това са номерата 126, 128 и 67. Подготвила съм специален клип за тях, така че очаквайте го много скоро!

Съвсем забравих снощи да снимам коректорът на Bioderma, така че него няма да го видите в клипа, но ще кажа няколко неща за него тук. Изключително добре се разбираме със зелената част от AI Correctoure. Използвам го почти ежедневно. Доста гъста му е формулата и не е много пигментна, но точно това се оказа най-любимото ми в него. Прикрива перфектно зачервяванията и пъпчиците.

Очната линия на Flormar (ревю тук) е може би най-използвания продукт в последно време. През изминалия месец, почти не нося друг грим, освен очна линия, вдъхновена от двете ми прекрасни колежки Деси и Деси, които са толкова красиви без грим само с очна линия, че реших и аз да правя като тях! :D


Последният козметичен продукт са бронзиращите перли на Gordani Gold от Oriflame. (не ме слушайте във видеото как глупости ви приказвам, не са на Golden Rose). Страхотни перли, придават на кожата съвсем лек и естествен ефект, идеални за супер бледа кожа, каквато е моята в момента.
Ще се радвам ако ми препоръчате автобронзиращ продукт или пък да отида малко на солариум, не знам и аз, вие какво мислите по въпроса?

Любимият ми чай, или изобщо любима напитка беше и все още е Imperial Earl Grey на Lipton. Много харесвам техните чаиове, отлично качество и страхотни торбички. Чаят е лек флорален с леко цитрусово усещате, обичам да го комбинирам с малко мляко за уплътняване на вкуса.

И книгата, която чета от цял месец, защото е много интересна и си я пазя, само когато пътувам с влак, тъй като е много увлекателна и времето минава неусетно е "Залавянето на Вълка от Уолстрийт", втората част от биографичните книги на Джордан Белфърт.


Така, имам два въпроса към вас този месец, първият, който ви зададох по нагоре, за солариум или автобронзат и вторият- препоръчайте  ми биографично/историческа книга!

Love,
Snejana

5 коментара:

  1. "Кралица Марго" на Ал. Дюма. Не е особено исторически акуратна, но е интересна и то много : )

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, задължително ще я потърся! :)

    ОтговорИзтриване
  3. О,и аз ползвам шампоан от Dove заедно с маската ;) За момента ми допадат. Весело видео!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни продукти! Мини през блога ми, ако искаш да участваш в бюти giveaway-я ми :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...