Review: Lóreal Miss Manga Mascara

Здравейте!

На розово/лилава вълна съм и веднага се сетих за опаковката на новата спирала на Lóreal, а и е време за ревю, ползвам спиралата всеки ден през последния месец или пък станаха два, вече и аз губя представа за времето. Още не съм влязла в ритъм, много почивки се събраха последно време, а те не ми се отразяват добре. По същество-->


Да започнем с многообещаващото описание на производителя:
Мега обем на всяка мигла в стил Kawaii!
L'Oreal Paris използва най-напредналата технология в спиралите за очи, за да създаде:
360' конусовидна четка с широка основа, която уловя горните мигли и остро връхче, което достига малките долни. Системата "Flexor" прави четката ултра гъвкава, което й помага да достигне всяка мигла. По този начин миглите са напълно покрита в наситено черно и обемна от корена до върха.
Ултра-течна, щедра, мега черна текстура, която покрива миглите с наситено черен мега обем
Трилогия от ултра устойчиви полимери, които фиксират миглите. Колагенови сфери с уголемяващи се свойства, които създават механичен обем с 15 пъти по-голям ефект.*
(*Инструментален тест, 3Д обем)


Започвам с най-важното според мен в една спирала, а именно четката. Както бях споменала  в един от последните ми клипове за YouTube, четката е под формата на конус, в основата и косъмчетата са по-дълги и вървят спираловидно към върха на четката, където са най-къси. Дългите косми на четката придават обем на външните мигли на окото, като по този начин издължават формата му и му придават рекламираното кукленско излъчване. Друго, което трябва да се спомене е огъващото се рамо, на мен не ми върши някаква важна работа, но не ми и пречи, което е по важното, реално не знам каква работа би трябвало да върши изобщо, някой с повече знания от мен, ако може да ми го разясни в коментарите. 

Формулата, въпреки че от Lóreal я определят като "ултра-течна" според мен изобщо не е течна, всъщност е доста добра, няма нужда да отвориш опаковката и да изчакаш няколко дни, а е с консистенция на вече отворена спирала, не прави миглите мокри и слепнати, както някои нови спирали веднага след като са били отворени. Цветът е черен, не се рони, не се размазва, лесно се почиства ( с мицеларна вода).


Опаковката е подобна на повечето спирали на Lóreal, голяма и не особено компактна. И другото, което е в графата минус е по-малкия грамаж, около 6,8 мл. ако не ме лъже паметта, защото тази информация трудно се намира и не помня къде я бях чела, но съм сигурна, че не е 10 мл.
Като заключение, ще кажа, че въпреки че съм съм смесени чувства..
Имам предвид, да харесвам я, но не съм влюбена :D дано разбирате за какво говоря!
Като цяло спиралата не е никак лоша!

Miss Manga- едно нанасяне
Още на http://www.lorealparisbulgaria.com/_bg/_bg/minisites/miss-manga/switch-the-look.aspx

Lóreal Miss Manga спирала - 20 лв. за 6,8 мл.

Пробвали ли сте я? Коя е любимата ви спирала?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Изглежда добра спирала. Въпреки това аз съм почитател на силиконовите четки и ще пропусна. По принцип и напоследък хич не случвам на продукти на марката, но може би грешката си в моя неправилен подбор на тях или пък не :Д

    ОтговорИзтриване
  2. И моята последна спирала беше от техните (пеперудената) и хич не се сработихме :) Но не се сдържах и взех тюркоазената Манга, ще видим като се постопли как ще ми се отрази на летния имидж :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много харесвам като цяло спиралите на Лореал, досега съм имала проблем само с една, която вече май даже не се продава. Всички други са ми харесвали и като трайност и като ефект, който дават на миглите. Разбира се, чак ефект "изкуствени мигли" тип фотошоп никоя спирала не ми е правила, но съм постигала желания драматичен ефект (предпочитам го). Имам тюркоазената Мис Манга и много ми харесва! Седи наситено нанесена директно на миглите. Чудя се сега на черната, видях я на няколко места на цена (Ремедиум, Лили) около 13лв този месец. Май всичките им спирали този месец са намалени с 25%. Имам и една, която не съм тествала (Коледен подарък от бойфренда)Volume Million Lashes Excess, та се надявам и тя да ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз за следваща спирала се чудя между две, черната на Bourjois и една на Lóreal тя не е от новите, беше нещо пак с милион нещо си, в семпла черна опаковка с голяма класическа четка. Гадничко е, че сега спиралата е толкова намалена, ако бях изчакала щях да спестя 7-8 лв.

    ОтговорИзтриване