Review: Garnier Pure Active Face Scrub

Здравейте!

Търсех си скраб за лице, в този момент имах доста сериозен проблем с кожата и исках нещо за мазна и проблемна кожа, така и стигнах до добре познатия ни скраб на Garnier, който използвах много в гимназията.

Той не е много скрабещ, но пък има ментол и е супер освежаващ. Лошото е, че може много да изсуши кожата, така че внимавайте с какви други продукти го комбинирате.


Формулата е крем с малки микро перли, има силен ментов аромат и силен освежаващ ефект след като е нанесен върху лицето.

Аз използвам малко количество на тънък пласт върху лицето, оставям го за 20-30 сек. и след това разтривам. Усеща се моментално студено, даже през зимата е много студено. И ако прекалите с него може да имате суха и опъната кожа, нещо, което не Ви препоръчвам. След това изплаквам, определено помага при проблемна кожа, защото както казах няколко пъти има доста изсушаващи съставки, но внимавайте да не дехидратирате кожата и да постигнете обратния ефект.


За съдържанието:
определено не съм му фен, но не знам какво ме беше прихванало, когато реших да го купя. Доста агресивни съставки има и може да изсуши доста кожата, ако се прекалява и най-вече ако се използва с други продукти за мазна кожа, нещо, което аз не съм правила.


Като заключение ще кажа, че става. Не е нещо УаУ, но пък върши работа. Особено ако сте с по-проблемна кожа. Но трябва да знаете, че е доста силно като действие и не трябва да се прекалява.

Garnier Pure Active Face Scrub- 150 мл. цена: около 8 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара