Review: Biotrade Pure Skin ексфолиращ тоник

Здравейте!

Тези дни ги прекарах в пътуване, като освен това направих грешката да не си взема лаптопа, което автоматични е равно на - не мога да свърша никаква работа. Основната причина за това е, че клавиатурата, на която съм свикнала да пиша буквите са подредени по един начин, а на настолния компютър по съвсем различен, а пък това автоматично е равно на - не мога да си напиша името без поне 3 правописни грешки. Опитах се поне нещо във Facebook, (където в момента тече Giveaway, ако все още не сте се записали за участие), да напиша, но резултата беше трагичен. Та.. цялото това обяснение беше, за да стигна до това, че аз и лаптопа ми отново сме заедно и пак е време да блогърствам!


Темата днес е любимият ми пилинг/ексфолиращ тоник от Biotrade, за които много ви говоря в последните три месеца. Време му е и за ревю, стига съм си го пазила само за себе си!
Като въведение ще кажа, че кожата ми е мазна (много) и периодично се превръща в проблемна. И най-важното в случая не е чувствителна! Казвам всичко това, защото винаги трябва да имате едно на ум, когато прилагате на лицето си ексфолиращи продукти, особено ако кожата ви е чувствителна и склонна към зачервявания!

Pure Skin е комбинация от AHA - и BHA - хидрокси киселини с пилингово действие. Той деликатно премахва повърхностния слой мъртви клетки, като осигурява постоянно разкриване на нежна и здрава кожа. Pure Skin тоник регулира прекомерната мастна секреция, свива разширените пори и изглажда фините линии, белези и бръчки. Стимулира колагеногенезата и регенерацията на кожата. Идеално средство при акне и розацеа.

Активни съставки:
Azelaic Acid - 10 % Азелаинова киселина
Glycolic Acid - 8 % Гликолова киселина
Salicylic Acid - 2 % Салицилова киселина

Действие:
Нежно излющва повърхностния слой клетки
Свива разширените пори
Регулира омазняването
Изглажда фините линии, белези и бръчки
Стимулира колагеногенеза и кожната регенерация
Изравнява общия тен



Какво представлява тоника Pure Skin, прозрачен на цвят, има аромат, който въпреки че се усеща, не е силен и лично на мен ми допада. Опаковката е 60 мл. с удобна помпа.
Аз използвам тоника предимно вечер. След като съм измила лицето си, но преди да нанеса каквото и да е било друго. 
Все пак основната съставка на ексфолиращия тоник са киселини и не се знае с кой продукт могат да влязат в заимодействие. С памучен тампон обтривам цялото си лице, като избягвам зоната около очите естествено, а наблягам на проблемните зони/ на местата, на които имам петна от пъпки. Веднага след нанасянето лицето се усеща леко щипане, но не върху цялото лице, а само на определени места, като усещането изчезва за по-малко от минута. При мен няма зачервяване на кожата. 30 мин. след това нанасям продуктите, които използвам обикновено вечер.

Важно е на следващия ден да се използва слънцезащитен крем с висок фактор!!!
За т.н. "излющване" на кожата-  при мен се появява само върху завехналите пъпчици, а не върху цялото лице.

Лично върху моята кожа мисля, че има много голям ефект. Действието е видимо веднага след нанасяне. Порите ми се свиват, а лицето придобива естествено здраво сияние. При редовна употреба- 2 най-много 3 пъти седмично, гледам вече да не злоупотребявам, има ефект и върху стари петна от пъпки, зачервявания и върху самите вече "умрели" :D пъпки (състоянието след като вече не е активна зона). Върху мен работи и ще го купя отново!!!


За съдържанието:
Най-голямо е съдържанието на Азелаинова кислина има също и Салицилова и Гликолова. Hexyl Cinnamal се използва в beauty индустрията, като ароматизатор, извлича се от канеленото масло. Geranol е натурален антиоксидант. Disodium Edta е консервант, масово се използва в козметиката. Linalool съще се използва като ароматизатор, има характерен аромат на индрише, съдържа се в етеричните масла на лавандулата и кориандъра.
Няма парабени!

Biotrade Pure Skin ексфолиращ тоник- 60 мл. 15-18 лв.

Пробвали ли сте такъв метод на химично ексфолиране на кожата? Бихте ли пробвали? Пробвали ли сте тоника?

Love,
Snejana

You May Also Like

17 коментара

  1. Не съм пробвала продуктите им тотално ме зариби!

    ОтговорИзтриване
  2. Имам го от доста време, но все не се решавах да започна да го използвам,защото си мислех, че ще има очевидно излющване и ще стои ужасно... грешка!
    Откакто го спомена в едно видео реших да му дам шанс и също съм доста впечатлена. :)
    Сподели моля те какъв слънцезащитен крем използваш, защото съм в търсене на лекичък такъв.

    ОтговорИзтриване
  3. Откога чакам това ревю... Определено ще пробвам! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз също съм голям фен на този продукт, определено има видим резултат!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз много искам да го ползвам!
    Може ли съвет? След като го нанесеш, колко време се стои с него и след това измива ли се или попива в кожата?
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много се радвам, че ревюто ви е харесало.
    Петя Станчева- тъй като това е тоник няма нужда да се изплаква, той напълно изчезва в кожата, без да лепне или да оставя мазни следи или пък каквото и друго да е. Така че няма нужда от измиване. След 20-30 мин. спокойно може да си нанесеш крема за лице или грим, или пък каквото друго решиш.
    А относно слънцезащотния крем, все още не съм намерила крем, за който да си струва да се пише, в момента използвам един на Avene, сравнително лек е, но все пак е зима, през лятото се усещаше върху лицето.

    ОтговорИзтриване
  7. Много любим продукт! Ползвам го в момента и наистина има резултат.

    ОтговорИзтриване
  8. Трябва да го имам ;) Слънцезащитен... Опитай матиращия на Биодерма. На мен ми е перфектен през лятото ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Мерси, не знаех за този крем, задължително ще го пробвам! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Моята кожа също е мнооооого мазна и винаги ме е страх да ползвам нещо със салицилова киселина, за да не ми пресуши лицето и след това да стане още по-мазно... Моля те, кажи ми какъв крем ползваш след лосиона, за да хидратираш.. Мерси :))

    ОтговорИзтриване
  11. След това винаги използвам хидратиращата маска на Biotrade Hydro Mask и я измивам чак на сутринта, друг път използвам само серума на Bioderma Hydrabio Serum, а от време на време и натурални масла, в момента ползвам от жожоба. Но най-често маската.

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасен продукт! Кожата ми е смесена към нормална, много лесно се запушват порите и "алкохолната" козметика за акне влошава положението.
    Но с тоника лицето ми именно сияе, заличава белезите и изчиства пъпките и черните точки! Не мога да повярвам че намерих нещо толкова ефективно :) Жалко че не винаги ми се вписва в бюджета :))
    Поздрави за хубавото ревю,
    Лу

    ОтговорИзтриване
  13. Борислав Котев8.10.2017 г., 19:06:00

    Здравейте, благодаря за информацията, извинявайте искам да ви питам защо използвате този продукт, след като само за 4-5 лева повече може да се купи продукт на много по-реномираната френска фирма ISISPHARMA ? Продукта даже е с повече гликолова киселина, която е призната от естетичните лекари, като най-полезна за тези неща. Странно ми е? Мога да ви дам имейл да ми отговорите bobi_kotev@abv.bg Ще ми е интересно да ми кажете.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, не разбрах коментара Ви, защо ако нещо ми харесва и съм доволна от употребата му трябва да давам повече пари, за нещо, което върши същата работа?

      Изтриване
  14. Ползвала съм продукта преди 5 години. Много ми помогна. Решила съм отново да започна терапията и се надявам на същия добър ефект!

    ОтговорИзтриване