понеделник, 3 март 2014 г.

February Favourites / 2014

Здравейте!

Честит Март на всички! Както ви обещах миналия месец сега има много повече продукти + нова категория, в която съм включила, а именно книгата, която чета в момента и книгата, която съм прочела. Надявам се идеята да ви допада!


Започвам с един нов продукт, който откраднах от сестра си, това е сухият шампоан на Syoss. Има много свеж аромат, не прави толкова голям обгазяващ облак като стария ми на Balea, което за мен е плюс. Шампоанът заличава омазняването, без да прави косата твърда.
Случайно в DM попаднах на намалено душ олио на Balea с касис и млечен протеин. Консистенцията му е кремообразна, не се пени богато, а остава кожата много мека и нежна.

Проблемите ми с лицето продължават, кожата ми все още е суха и измиващият крем на Bioderma Atoderm Cream Lavente е моето спасение. Консистенцията му много прилича на душ крема на Balea, богата и кремообразна, остава кожата ми чиста, не я изсушава, има нежен аромат. Още нещо за лицето ми, като доказателство за любовта ми към тази маска ще кажа, че не купувам една маска повече от 1 път, а тази я купувам за 4-ти. Става въпрос за маската на Balea с акациев мед, масло от бадем и макадамия. Маската се води регенерираща, остава кожата мека, има уникален аромат на мед, ако харесвате такъв тип аромати препоръчвам ви да я пробвате!


Отново нещо отмъкнато от сестра ми, става въпрос за лака на Gabrini в страхотен прасковено-розов цвят и металното розово злато на Flormar 387.
От началото на годината съм много активна с Dry Brushing-a, мъчно ми е, че сега се налага четката ми да е далече от мен и скоро ще я отмъкна от вкъщи :D Ако сте пропуснали публикацията може да я видите тук.

Чакам да стане по-топло за да напиша публикация за пудрата на Bourjois, за да съм я тествала при всякакви условия. Тя е с Air- finish, матира и в клипа реших да я пробвам като фон дьо тен, тоест нанесена по-плътно и май изглежда доста добре, единственият недостатък според мен е, че отлепих листчето, което затваряше солничката и сега е голяма цапаница, но все пак грешката е моя :(.


Маслото за тяло на Balea- Захарна целувка предполагам е познато на всички, много траен аромат, който е много специфичен, все още не мога да преценя на какво ми прилича. И имам цели две опаковки, защото аромата е пристрастяващ.

В последния ми клип/ публикация (тук) говорих за бронзиращата пудра на Gosh, придава естествен цвят на лицето, пудрата е матирана и много пигментна.

Препоръчвам ви да гледате клипа, за да видите кратко Demo на това как точно използвам коректора на Catrice, защото формулата ми е доста кремообразна, пигментна и прикрива отлично всички проблеми на кожата.


И накрая съм включила книгата, която чета в момента, а именно "Любовен пасианс" на Александра Попър, винаги името на автора ми е правило впечатление сред чиклит книгите, за първи път чета нещо от нея, но едва ли ще последната ми книга от нея.


Споделете ми какво четете  в момента? И кои са ви любимите продукти?

Love,
Snejana

4 коментара:

  1. И аз чета "Любовен пасианс" и много ми допада- леко женско четиво :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз чета "Копелето на Истанбул" на Елиф Шафак .

    ОтговорИзтриване
  3. Много харесах коректора на Catrice и щях да си го купя, но прочетох съдържанието му в страницата на катрис :

    SHADE 010:
    RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE- 2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

    Имай го в предвид, ако не си се запознала със състава му ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Тъй като го сравняват с този на Mac Studio Finish рещих да проверя и неговия състав.
    NGREDIENTS: OCTINOXATE 5.00%, TITANIUM DIOXIDE 2.00%, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, SILICA, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, POLYBUTENE, PVP/HEXADECENE COPOLYMER, ALUMINA, STEARIC ACID, [+/-(MAY CONTAIN) TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288)]

    Аз планирам скоро да му правя и ревю. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...