петък, 7 февруари 2014 г.

What's On My Face #2

Здравейте!

Обикновено нямам много време да се размотавам сутрин, но днес не е един от тези дни, за това даже имах време и да се снимам, тъй като ползвам няколко нови продукта реших да споделя с вас резултата. Ако идеята на What's On My Face ви допада, напишете в коментарите дали искате да четете повече такива публикации!


Започвам с основата, днес използвах новия AI correcteur на Bioderma, тъй като днес ще е нещо като first impression, не мога да кажа почти нищо, зеленият коректор не е толкова покривен, колкото очаквах, а пък оцветяващия крем е доста покривен, нещо което не очаквах, повече няма да издавам ;) . След това на места няма как да мина без Catrice Camouflage Cream коректор, който е супер, ползвам го от седмица и за сега съм доста доволна, под очите използвам Bourjois Healthy Mix (ревю тук).

Идва ред на очите, нанасям от базата на Catrice, от която не съм очарована, но не е толкова зле, че да я изхвърля, може да разберете за какво говоря тук. Направо с четка за преливане поставям в сгъвката на окото матиран кафяв цвят, като използвам Naked палитрата. За очната линия използвам цели две, първо на Maybelline под формата на гел, а след това за издължението (ох, май не се нарича така) очна линия тип писалка на Flormar--> ревю тук.
Веждите си попълвам с молив на Flormar, два кафяви матирани нюанса от палитрата Naked и фиксирам с гела на Catrice.


Отново към лицето- Не мога да спра да се радвам на новия ми бронзант от Gosh, не знам вие какво ще кажете, но според мен изглежда по-естетсвено, а не веднъж съм казвала, колко обичам бронзиращите продукти. Ружът е смесица от първите два цвята- розово/оранжево се получава. На устните съм само с прасковения балсам на Nivea, който споменах в предишната публикация.
И като последен детайл в грима нанасям новата спирала на Lóreal -Manga, която не е лоша, но пък не е и must have, скоро ще има по-подробно ревю!

Още една снимка, защото от падналия ми клепач нищо не се вижда :D
Сега остава да изчакам косата ми да изсъхне и съм готова ... да пътувам 3 часа с влак :( :(
Тъжната действителност на българските железници!

Love,
Snejana

13 коментара:

  1. Изглеждаш страхотно! Чакм ревю на това Биодермско чудо, и ще го търся! :D

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждаш невероятно !! Много ще ми е интересно да прочета повече за продуктите на Биодерма и за бронзиращата пудра на Гош, защото аз от доста време търся подходящ цвят бронзираща пудра и нещо подходящо за контуриране за моята светла кожа. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е. не бих го нарекла чак невероятно, май ще се наложи да сложа пудра преди да изляза, защото почвам да лъскам покрай носа и челото, ще видим до вечерта как ще се държи.
    Иначе много ви благодаря <3 :* много сте сладки! :*

    ОтговорИзтриване
  4. Гримът ти е много свеж! Изглеждаш супер!

    ОтговорИзтриване
  5. А от къде си купила бронзанта? Много приятен грим- и аз нося такъв в ежедневието.

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, лицето ти изглежда перфектно! Мисля и аз да пробвам коректора тези дни <3

    ОтговорИзтриване
  7. Ее.. днес имам good face day :D Иначе продуктите на Gosh се намират в интернет, даже цените им са по-ниски от тези в магазинчето, от което я купих. А самото магазинче се намира в близост до Зимния Дворец в Студентски град :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много красива! На живо още повече!

    ОтговорИзтриване
  9. Ах.. благодаря ти, изчервих се :* <3
    Мноого си мила!

    ОтговорИзтриване
  10. Изглеждаш прекрасно! А за коректора на catrice мога да кажа, че на мен не ми харесва, стои много зле на кожата ми.

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ти! Причината за това може би е, че кожата ти е суха или конкретно на мястото, което нанасяш е дехидратирано. Пробвай с някакъв серум или по мазен нощен крем ако не искаш да се омазнява кожата ти през деня, а ако е суха може и през деня да използваш по-хидратиращ крем :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...