Review: Aura Take It OFF | мицеларна вода*

Здравейте!

Ревюто днес е посветено на една бюджетна мицеларна вода/лосион от любимата ми марка за декоративна козметика Aura.

Как от Aura представят мицеларния лосион:
"Мицеларна вода на "Aura", която нежно почиства лицето от замърсявания и грим. Формулата ѝ е обогатена със сок от алое вера, съчетан с флорални води от роза и лайка. Комбинацията от активни съставки хидратира, успокоява и освежава кожата. Мицеларната вода ефективно почиства лицето, без да предизвиква дразнене или изсушаващ ефект. Тя не оставя след себе си мазен или лепкав слой и няма нужда от изплакване. "Take It Off" дарява кожата с деликатен флорален аромат."

Според мен има разлика между мицеларен лосион и мицеларна вода. Като всичко, е което има добавени някакви други неща е лосион, а само чистата вода си е мицеларна. Като мицеларния лосион на Refan, за който бях писала преди време. Беше много хубав, но не беше мицеларна вода.


Мицеларен лосион за блестяща кожа с екстракт от роза, лайка и алое вера. Има силен, флорален аромат на рози и цветя. Почиства кожата стравнително добре, деликатен е. Аз използвам мицеларната вода на вече почистено лице, никога не я използвам за сваляне на грим. С нея почиствам остатъците от спирала и минавам цялото лице за перфектно почистване.

До някъде не ми допада силният аромат, ако не харесвате рози, определено няма да Ви допадне! Харева ми това, че има екстракти от роза, лайка и алое вера, защото е добра комбинация, която е много хубава за всяка кожа.


Като заключение ще кажа, че това е непретенциозен мицеларен лосион, с приятен аромат. Не се превърна в любимата ми мицеларна вода, но аз като цяло съм вярна на една единствена марка, когато става въпрос за мицеларна вода.

Aura Take It OFF | мицеларна вода- 200 мл. цена: около 8 лв.

Love,
Snejana

*Продуктът е изпратен от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара