сряда, 5 февруари 2014 г.

My January Favourites / 2014 + Video

Здравейте!

Отново съм потънала в нормалното за мен меланхолично състояние, изобщо не се вълнувам, че е Февруари, може би един от най-нелюбимите ми месеци. Най-неприятното в ситуацията е, че скоро не се очертава да стане по-добре, тази година не очаквам рождения си ден с нетърпение, но даже подозирам, че той е една от причините за ужасното ми настроение. Но да не ви натоварвам повече :D .
Януари мина неусетно (колко често срещано изречение, всеки месец), доста пазарувах, за това от сега ви казвам, че Next Month Favourites ще има доста нови неща, но сега са само 5 скромните плюс нещата от миналия месец (може да ги видите тук  ), така, че да преминаваме към съществените за месец Януари!


Започвам с тоника на Biotrade, който направо води до зависимост, знам, че прекалявам с него, но толкова добре се отразява на моята кожа, че искам да го използвам непрекъснато, ама не може и не трябва. В основата на Pure Skin са две киселини, които ексфолират кожата, а все пак с това не трябва да се прекалява, защото пилингът е на принципа нищо прекалено не е хубаво.

Причината толкова да се запаля по тоника е ужасната ми кожа в последните 2 месеца, в момента съм закрепила положението, използвам сутрин кремът на Bioderma от серията за проблемна кожа Sebium. Самият крем е съвсем новият им Global, който излезе преди 2-3 месеца, има аромат на пъпеш и лека гелообразна консистенция.

И за двата продукта очаквайте ревюта в близкото бъдеще! :)

Дезодоранта на Dove не е нещо иновативно и изключително, включих го в любимите ми този месец поради една единствена причина. Това е първият такъв тип дезодорант, който ползвам, без да се налага след това да проветрявам стаята заради ужасно обгазяване. Има лек флоранен аромат и се справя прилично в борбата с изпотяването.

Тъмно, тъмно виолетово- Rimmel 60 seconds- 600 Deliciously Dark
Дойде момента, в който открих лаковете на Rimmel и живота стана по-хубав, вече имам цели 6 цвята, какво повече да кажа. Формула, достатъчно плътна за да не е нужно многократно повтаряне. Широка четка, която обхваща целия нокът и наистина съхне бързо!

Балсамът на Nivea  с аромат на праскова, ммм... уникален, много ми напомня друг продукт със същия аромат, но не мога да се сетя вече от една седмица. Серията не е нова, но към нея има добавени 3 нови аромата, на праскова, диня и розова гуава. Както казвам във видеото, не са се справили добре с динята, защото на мен аромата ми наподобява повече краставица, но пак е свеж и приятен, лек розов нюанс.

Само под този странен ъгъл успях да уловя цвета!

Вече може да гледате клиповете ми и в HD формат! Споделете впечатления, защото за мен е важно да знам дали виждате разлика в качеството (на моя компютър е много трудно, защото е десет инча) Ще се радвам да оставите коментар с препоръки, какво ви допада, какво не и какво искате да видите в следващия клип! :)


А кои са вашите любими продукти през изминалия месец?

Love,
Snejana

8 коментара:

  1. При мен има разлика, вижда се перфектно. Направо кеф е да са на HD нещата в youtube, вместо старото размазано качество... Супер е, че вече и твоите клипчета са така :) Фона отзад също ми хареса, че е различен ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам да знам, че 10-те часа архивиране са имали смисъл, а за фона, в общежитието нямам голям избор за място за снимане, но вкъщи стаята ми е голяма, за това планирам да снимам предимно там вече :)

    ОтговорИзтриване
  3. Върнах се към Акне аут заради теб ;)) Сега, като гледам и за този ще трябва да тичам до аптеката ;) Много сладко видео <3

    ОтговорИзтриване
  4. хаха.. е ама си разбират от работата Biotrade 3 неща съм пробвала и 3-те ги харесвам и даже Acne Out ми е на свършване и за първи път ще повторя такъв тип покупка !!! :D
    И благодаря! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, много ми харесва да те чета, а го правя отскоро. Не спирай да пишеш.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, такива коментари ме радват супер много, направи деня ми по-хубав! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Хвана ме на въдичката с тоника на Биотрейд :-)
    Гланцовете на Нивея ги "хапвам" много бързо, винаги си купувам по 1-2 и ги свършвам докато мине студения сезон.

    ОтговорИзтриване
  8. :D ще трябва да искам комисионна от Biotrade в такъв случай :D Надявам се да ти хареса действието, имай предвид, че е доста силно. А този гланц на Nivea мирише толкова прасковено, че буквално може да си го хапна някой път като нямам шоколад :D

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...