понеделник, 2 декември 2013 г.

November Favourites / 2013

Здравейте!

Знам колко клиширано звучи, но Ноември мина толкова бързо, още не мога да повярвам, че вече е Декември и Коледа е само след 24 дни. Жалко, че до тогава има толкова време, защото от университета направо ни затрупват със задачи и контролни. Миналата година ни обясняваха как не е като в училище, но всъщност е точно такова.... Sad Story... Какво да ви кажа! :(

Е.. все пак има и нещо хубаво, по повод 8-ми Декември, 3 дни ще си почина в планината заедно с колегите ми, като се опитам да забравя поне за малко какво ме очаква като се върна в София.

Надявам се вашият празничен Декември да е по-хубав от моя и да имате повече свободно време!
Започвам с любимите си и най-често използвани продукти през изминалия месец!

Тоникът на Bilka с натурални съставки (вода от краставица и екстракт от пъпеш) е страхотен, освежаващ и почистващ продукт, използвам го сутрин, за да подготвя лицето си за следващата стъпка. Ако искате да прочетете по-подробно вижте тук!

Душ-гелът от БИО серията на Deva с масло от бадем и екстракт от кайсия, измива нежно, не изсушава кожата и има лек и деликатен аромат.


Измиващият гел на Garnier Pure Active от серията Fruit Energy с грайпфрут, нар и витамин С е предназначен за мазна кожа и я изсушава една идея повече от стария ми гел, но това не е проблем, защото кожата е перфектно чиста и освежена. Съдържа и салицилова киселина, която стяга порите и намалява несъвършенствата.

Любимият ми нощен крем този месец е от Avene. Той е от новата серия YstheAl предназначен за грижа на младата кожа 25 +. Имам подробно ревю за него, може да го прочетете тук!

Още един продукт на Avene е сред фаворитите ми за месеца и това е спиралата за очи Couvrance, все не ми остава време да и напиша ревю, но мога да кажа, че много я харесвам, има страхотна четка, а формулата и е предназначена за чувствителни очи.


Продължавам с декоративната козметика. Ружът на Catrice не за първи път попада сред любимите ми продукти. Използвам двата най-тъмни цвята, които са страхотни за есенно/зимния сезон. (Multi Color blush- 060 Strawberry Frappucino- swach-ове може да видите тук!)

Нямаше как коректорът на Bourjois Healty mix да не попадне в списъка. Подготвям скоро ревю за него, но ще издам, че е покривен и много лесно се смесва с кожата!

Urban Decay Naked Basics дълго време беше част от един Wishlist, но вече е в ръцете ми. Сенките са пигментни, цветовете са хубави и ежедневни, опаковката е много удобна за пътуване. Не знам дали да и правя ревю, ако искате да видите swach-ове пишете в коментарите.

И накрая, но не по значение ви показвам любимото ми червило, за което непрекъснато говоря- Color Drop от Oriflame в цвят Glossy Berry. Страхотен есенно/зимен berry нюанс. Повече за самото червило може да видите тук!


Желая ви щастие!

Love,
Snejana

4 коментара:

  1. Споделям изцяло това за университета. :/
    Силно ти завиждам за палитрата на Urban Decay.
    Повече от другите продуктите не съм ги пробвала, но сега ми се иска да пробвам ружа на Катрис и коректора.
    Приятно прекарване на 8-ми декември :))

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да знам как се сдоби с това съкровище на Urban Decay <3

    ОтговорИзтриване
  3. Подарък за именния ми ден от много, много хора :D :D общо взето така...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...