събота, 2 ноември 2013 г.

Review: Afrodita Body Scrab Cucumber & Green Tea

Здравейте!

Знам, че съвсем на скоро обяснявах как вече чета внимателно етикетите на продуктите, но хоп още един пълен със съмнителни неща намери място в моя шкаф.
Истината е, че нямам голям опит с купената Body Scrab, защото винаги съм си забърквала моя. Хем е DIY, хем знаеш какво има вътре, хем е евтино, но като blogger-откривател реших, че ще пробвам нещо на тази марка  Afrodita, защото винаги съм я заглеждала в магазина, а и доста се говори за нея из другите блогчета.


Спрях се на тази с краставица и зелен чай, защото някак ми звучеше много хидратиращо и здравословно. А и това, което пише на опаковката звучеше доста обещаващо.

Активни съставки:
екстракт от краставица, който е богат на витамини и минерали, действа ревитализиращо, задържа нивото на влага, повишава еластичността на кожата. Натуралната хума успокоява кожните раздразнения, абсорбира замърсяването и отстранява излишния себум(?). Екстракт от зелен чай- мощен антиоксидант, който се бори със свободните радикали. Маслото от карите повишава нивото на хидратация, защитава и омекотява кожата. Натуралните пилинг частици осигуряват нежна хидратация.



Консистенцията е много интересна, като на суфле. Доставя ми по-голямо удоволствие да си играя с нея, от колкото да я ползвам. Има странен цвят на хума и не особено приятен аромат, нищо общо с краставица или пък със зелен чай, но не е неприятен.
Що се отнася до пилинга- аз харесвам по-абразивните пилинг продукти и този ми идва прекалено деликатен. Прилича повече на някакво забавно суфле тяло, с което да си играеш докато се къпеш и изобщо не оставя усещането на стандартния пилинг. Става и за страхотен крем за бръснене, само малко частичките пречат, но не е фатално и като цяло за това го ползвам в последно време.


Отново ще обърна внимание на съдържанието. Доста е колебливо, като цяло. Защото има няколко хубави съставни, като зелен чай, краставица, карите и хума (да пише, че наистина ги съдържа и то в началото на етикета), но има цели 5 парабена- Methylparaben, Buthylparaben, Ethylparaben, Propylparaben и Isobutylparaben .Съдържа още и консерванта Methylisothiazolinone, както и Мethylchloroisothiazolinone. Phenoxyethanol пък се използва и в био козметиката, защото е органичен. Но пък съдържа будещият подозрителност Sodium Laureth Sulfate, който лишава кожата от естествената и влага. Като заключение върху съдържанието ще кажа, че има няколко добри съставки и няколко съставки, които е по-добре да се избягват.

Иначе едва ли бих го купила отново, по простата причина, че за мен това не е Body Scrab. Дори и пилингът ми за лице е по-абразивен. Но като цяло не мога да кажа, че съжалявам, че съм го купила, даже напротив. Радвам се, че го пробвах, беше интересно преживяване и ще си го използвам до край. А след това ще търся нещо по-грубо! :D

Какво мислите за продуктите на Afrodita? Ползвали ли сте такава Body Scrab? Препоръчайте ми някоя!

Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Аз имам такъв, само че е с кафе и шоколад. В началото ми харесваше, после започна да ми досажда тази процедура и сега стои на шкафа... Може да пробвам го ползвам като крем за бръснене.
    Иначе на Афродита съм използвала и използвам тоалетното им мляко - имам с бадем и със седем билки и много ми харесват. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз най-накрая изхабих моя пилинг с кафе и шоколад. Харесва ми, но адски много ме мързи да го ползвам.. Предпочитам да използвам кафе. Хем по-бързо, хем безплатно. :D

    ОтговорИзтриване
  3. И аз по същия начин предпочитам домашен пилинг :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти за този пост, защото се чудех дали да не опитам този скарб, но и аз предпочитам по-грубички, моят съвет е да пробваш този на MY (марка, която може да се открие само в Billa), те са много по-груби и са с морска сол и до колкото си спомням нямат парабени и тем подобни гадости в състава си :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно, задължително ще го потърся. И аз много ти благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей, с интерес чета твоите постове още повече, че в повечето случаи мненията ни съвпадат. Написала си, че харесваш по-абразивен скраб за лице. Би ли сподела кои ти харесват. Аз попадам все на доста фини частици. Последно си харесах на KORRes, но е доста скъпичък.

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей! Изключително съм щастлива, че харесваш блога. Бих ти препоръчала да пробваш Multifunctional Cleansing Cream For Deep Cleansing 7in1 от Regal. Страхотен и евтин- много го харесвам. http://snejanaatanasov.blogspot.com/2013/04/review-regal-multifunctional-cleansing.html

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...