сряда, 6 ноември 2013 г.

October Favourites / 2013

Здравейте!

Развалих традицията за публикуване на тази пост в първия ден от месеца, но по-добре късно от колкото никога. Отново ще се извиня за това, че съм супер несериозна напоследък. Не знам какво ми става, почивката ми се отразява много зле явно.
Както сигурно знаете, в края на месеца прекарах няколко дни извън София и се отдадох на любимото ми занимание- лов на козметика. За това съвсем скоро очаквайте и видео + публикация за това какво съм си взела.

Октомври не оправда очакванията ми, по-скоро беше "нищо не очаквам и пак съм разочарована", не знам защо есента ми се отразява толкова депресиращо, но през последните няколко дни имаше моменти, в които дори не ми се ставаше от леглото. Но да не депресирам и вас и да говоря по същество...


Ще започна с два крема на Deva от BioVital серията им. Първият е прословутия крем за ръце с масло от бадем, за него мога да кажа, че е супер икономичен, необходимо е съвсем малко, за да намажеш и двете си ръце. Аромата е силен и сладък, но не се запазва за дълго. Вторият крем е за крака (този на снимката) и мога да заявя публично, че го Обожавам! Има невероятен аромат на кайсии и мента, толкова свеж и приятен сент. Оставя кожата мека и попива много бързо.

Имах нужда от нов измиващ гел и от доста време съм "хвърлила око" на този на Garnier. Като основна причина за това е идеята за освежаване. Гелът е от серията Pure Active Fruit Energy с екстракт от нар и грейпфрут + витамин С. Предназначен е за мазна кожа и има леко изсушаващо действие, което според мен го прави напълно неподходящ за момичета с нормална към суха кожа. Аз лично нямам проблем с щипане или опъване, просто защото съм с много мазна кожа.


Суфлето за тяло с китайски жен-шен от Avon има приятен аромат на свежо. Прави кожата мека, попива лесно и през последния месец го ползвам почти всяка вечер.

Лентичките за нос на Purederm са нещо ново, от дълго време чета, че са може би най-добрите лентички за почистване на черни точки, но все не ги намирах. Е открих ги все пак и съм съгласна с твърдението, че се справят много добре.
Ползвала съм и преди мокри кърпички за лице от Essence, но не останах доволна, за това си взех малка опаковка от тези на Balea, предимно заради това, че имаха грейпфрут на опаковката. В последствие се оказа, че имат страхотен аромат и че отстраняват много лесно дори водоустойчив грим, без да дразнят очите и кожата.

За маслото на Alverde бях писала тук, за това няма да изпадам в описания. 
Последното, което ще спомена преди да мина на козметиката е пастата за зъби на Bilka от хомеопатичната серия. Спрях се на тази с лимон. Няма нищо общо с нормалните пасти, но почиства страхотно и се надявам да има дълготраен подобряващ ефект върху зъбите ми.


Почити всеки ден съм с BB крема на Garnier (по-подробно за него вижте тук), нанасям го само с четката имитация на Real Techniques, която е просто чудесна, създава страхотно покритие на кожата, но без да изглежда като лице с много грим.

Цял месец не успях да реша какъв коректор да си купя, за това ползвах само този на Oriflame за всичко. И двата цвята са хубави, коректорът е кремообразен и лесно се слива с цвета на кожата.

Две мостри от Pinks.bg кутията и двете са на Kerastase. Първата е олио, което е хубаво, но не е нищо специално. Има лек аромат и попива бързо. Вторият продукт е крем за термална защита, които много харесвам и съм натъжена от факта, че не успях да му намеря евтина алтернатива.


Maybelline The Rocket е най-използваната спирала за октомври. Придава обем, дължина и не се размазва цял ден. Единственият недостатък е това, че винаги се цапам докато я ползвам, но проблема по-скоро е в мен.
Два нови продукта за вежди от Catrice- Eyebrow Filler Gel удобен продукт за носене в чанта. Подходящ е за бързо попълване на веждите, а фибрите, които съдържа придават текстура и плътност, като дори и редките вежди изглеждат естествено. Lash/Brow Designer Gel е обикновен прозрачен гел за запечатване и сресване, иновативното при него е четката, намирам я за пъти по-удобна от тази на Essence.

А кои са вашите любими за миналия месец?

Love,
Snejana

3 коментара:

  1. На какви цени са продуктите за вежди на catrice?

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам как успяваш да използваш "съвсем малко количество от крема за ръце" - аз обичам да се омазвам МНОГО.

    П.С Много ме забавлява с това с "лов на козметика" и го пратих на приятеля ми. Той както винаги се отнесе хумористично и ми отговори:
    "оръжието да не е http://www.diplomatic-corporate-services.si/uploads/diplomatic-corporate-services.si_dev/american-express-platinum.jpg .. доста ще отстреля така"

    ОтговорИзтриване
  3. Цветният гел на Catrice е 7,20 лв. а прозрачният е около 6 ако не ме лъже паметта.

    Ох Теди, как си мечтая за такава карта ако знаеш, представям си се като героиня от филм и се надявам, че няма да се превърна в Беки.Б :D

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...