понеделник, 7 октомври 2013 г.

Моята Тоалетка! (Sofia edition)

Здравейте!

Новата седмица започва с една кратка публикация, в която ще разкрия пред вас къде се "случва магията". Мястото, където уча и подготвям публикациите си.

Ще започна с това, че живея на общежитие. Но преди да кажете.. "оу ужас", ще ви кажа, че съм "кьорав" късметлия и най-накрая уцелих 6-ца от тотото.
Има естествено какво още да се иска, все пак мебелите са стари, а дограмата за нищо не става, но най-важното е, че стаята е самостоятелна. За което всяка сутрин и вечер благодаря на Бога, че съм в нея. Иначе имам две съквартирантки, с които делим обща баня и коридор. Сигурна съм, че ако бях в 2-на или 3-на стая нямаше да съм толкова щастлива, колкото сега и никога нямаше да ми хрумне идеята да започна собствен блог, камо ли да имам възможност да снимам клип за YouTube.
За това отново благодаря, че съм в тази прекрасна стаичка! И, че именно заради нея започнах да водя собствен блог. Благодаря и на вас, защото ако нямаше кой да го чете, цялата идея щеше да е безсмислена! <3


Какво представлява тоалетката ми, ами обикновено бяло бюро, нищо особено, но напълно достатъчно. Личи си, че бюрото е старо, в дясната част е напукано, но това не е толкова важно за мен, защото все пак не ми се налага да чертая или нещо от сорта, а и нали е здраво.


В дясната част на бюрото (тоалетката)  е цветето, което ми е подарък за 20-тия рожден ден, а от няколко дни имам и лампа. Черна, защото просто нямаше червена или жълта в магазина, но пак се връзва със стола.


В органайзер за офис материали държа черките си, част от червилата и най-използваните гримове. В дясната му част е очната линия на Maybelline, отдолу има клечки за уши и памук. В предната част на органайзера е палитрата ми от Inglot, в която се подвизават сетът за вежди на Essence, след като му счупих опаковката. До нея са двете спирали за вежди на Catrice, които ползвам ежедневно. На същото място са и най-използваните ми четки за очи и фон дьо тен. Зад тях са четките за лице от ляво и останалите ми четки за очи в дясно.
В лявата част на органайзера има няколко червила и малко офис консумативи (кламери и разделителни листчета).
В ляво от четките се намира Lipstick Holder-ът, който си взех от Jumbo.


 В лявата част на бюрото се намират двете огледала, на които се приготвям ежедневно. Жълтото листче е седмичната ми програма с лекции и упражнения, защото още не съм ги научила наизуст. Едно слонче за късмет, което откраднах от слонската колекция на майка ми. А в черната кутия държа дребните бижута като пръстени и малки обици, които от известно време предпочитам.

Останалата си декоративна козметика държа в шкафа, които се пада от дясно. Съхранявам я в тъмно червената козметична чанта. Не е много и тук чудесно се побира.


На първия рафт има листове и папки, в които подреждам лекциите си, а на втория е чантата с гримове и кутията с останалите ми бижута и часовници.

Следващата публикация ще е за ексцентричната ми тоалетката в Пазарджик.

Надявам се да ви е било интересно. Аз лично много обичам да чета такива публикации. WomanBerry наскоро прави видео на тази тема, може да го видите тук.  Също и All Women's Passions- тук.

Днес за първи път ще публикувам клип в You Tubе и много се вълнувам.
Вече е факт: Update Ombre Haircare Routine. Направо не мога да повярвам, че го направих. За мен е толкова голяма крачка. Още умът ми не го побира...




Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Бюрото направо си изглежда винтидж така напукано :) Идеално си е :)
    Важното е ти да си щастлива :)
    Чакам видеото с голямо нетърепение :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладко! Не очаквах да мерна името на блога си, супер приятно ми стана, мерси ;-)
    П.С. Гледах видеото, ще те следя с интерес :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Да, днес съм изключително щастлива. Може би най-щастливия ден за последните 3-4 месеца. И никога нямаше да се сетя, че обзавеждането в стаята е "винтидж" :D. Благодаря ви много! :*

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей, мила номинирах те за този таг - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване
  5. Снежи номинирахте за този таг :) http://mymakeup2013.blogspot.it/2013/10/tag-liebster-award_10.html

    ОтговорИзтриване
  6. Уникална тоалеткааа !!! Много ми харесва, и аз живея самичка :)))) Супер, че си от Пазарджик- все хубави хора са оттам :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...