неделя, 13 октомври 2013 г.

Review: Saules Fabrika Body Butter

Здравейте!

В сезона на маслата за тяло ще Ви споделя за едно любимо мое масло с кокос, какао и карите. Перфектната комбинация от масла за мека и нежна кожа.

Харесвам тази комбинация, защото смятам, че само кокосово масло не е достатъчно, като цяло а не съм му фен. Не го харесвам за самостоятелно използване и винаги според мен е по-добре в комбинация с карите, а бонусът от какао винаги е за предпочитане, защото придава страхотен аромат.


Saules Fabrika е латвийска марка, която предлага натурална, handmade козметика. Комбинацията от кокосово масло, карите и какао прави маслото многофункционално. Може да се използва буквално от главата до петите. Може да го използвате както за околоочен крем, така и за балсам за устни.

Аз го използвах почти по всички възможни начини, най-вече като маска за коса. Нанасям на краищата и я оставям завита в кърпа за няколко часа. След това измивам по обичайния начин.
Маслото се топи при допир с кожата, а през лятото е с почти разтопена консистенция, но аз не го държах в хладилник, защото става прекалено твърдо.


Съдържанието е "толкова дълго", че дори не знам колко време ще ми отнеме, за да го напиша. За огромно щастие съдържа само 3 съставки, които се комбинират идеално една с друга - кокосово масло, масло от карите (на което от известно време съм голям фен) и какаово масло.

Съставките са сертифицирани и очевидно 100% натурални. А марката е латвийска и продуктите са ръчно правени.


Като заключение ще кажа, че много ми хареса. Не очаквах, че ще попива толкова бързо (като за масло) и най-вече, че ароматът ще ми хареса толкова много. Използвах го от главата до петите, което е и един от най-големите му плюсове.

Saules Fabrika Body Butter- 100 гр. около 15 лв.

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...