четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Моята Тоалетка! (Pazardzhik edition)

Здравейте!

Отново един бърз пост! <3
Започвам с това, че от скоро имам тоалетка в стаята си. До сега това пространство седеше празно. Няма да лъжа, че никога не ми беше хрумвало да направя кътче за гримиране, на което се седи на пода. За това ме вдъхнови Michelle Phan. Идеята всъщност се оказа изключително добра, защото най-накрая запълних празното пространство, направих си собствена тоалетка и вкарах в употреба голямото ми огледало.


Така изглежда цялостно. Тъй като съм против телевизор в спалнята, тази ниша остана празна. Дори и енциклопедиите на БАН- История на България не успяха да я запълнят. 


В голямата стъклена ваза е част от букет, които получих преди 2 години за бала ми. Знам, че според Фън Шуй не трябва да се държат сухи цветя, но не мога да го изхвърля.


Четките си държа в две стъклени чаши, по не особено красив начин. Най-вече ниската чаша. Там е и извивачката ми за мигли. Тъй като непрекъснато пътувам, се наложи да имам от някои неща по две, като извивачка за мигли, пинцета и дори четки. Най-любимите ми са в София, а другите в Пазарджик, а тези, без които не мога да живея пътуват с мен.


В Lipstick Holder-а има само 3 червила, защото останалите бяха в София. Не съм го оставила празен разбира се. Освен червила е много удобен и за спирали, коректори и всякакви подобни.
Зад малкото огледало, на което се гримирам се намира фон дьо тена на Rimmel.


Червилата, които бях взела с мен в този ден са (от ляво на дясно) Golden Rose -121 в нюд цвят. Rimmel Kate Moss 06 прекрасен малинов цвят и любимото ми за есента червило от Oriflame- Fiery, в тъмно телесен нюанс с червен подтон.


Огледалото, на което се гримирам е общо взето DIY, не съм го купувала. В металната кутия от бисквити държа основните гримове, с които нося при пътуване.


Само най-необходимото. Пудра, коректор, очна линия, балсам за устни и основата за сенки, която тогава тествах. 4-ката на Essence съдържа основните базисни за мен цветове и за това си седи в Пазарджик.

Въпреки че изглежда странно от страни да се седи на земята, всъщност е много удобно и се радвам, че оползотворих това пространство. Тоалетката беше едно от нещата, които липсваше в стаята ми.

Първа част може да видите тук.

Love,
Snejana

4 коментара:

  1. Много обичам да разглеждам постове за тоалетки!! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Да и аз, жалко че ми свършиха тоалетките. Сега е твой ред! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, номинирах те за този таг- http://merycosmetic.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...