понеделник, 14 октомври 2013 г.

Lipstick Collection!- Rimmel Kate Moss #1

Здравейте!

В този мрачен ден ще ви въведа в първа част на цветната ми колекция от червила. Първа част е посветена на Rimmel или по точно на серията на Kate Moss. Blogger-и от цял свят, както и такива от България не пестят похвалите си към тези червила. Аз този път няма да съм на "контра"(както обикновено) и ще кажа, че споделям същите чувства към тях.


За разлика от други червила, които имам, към тези нямам забележки. Имат хубави опаковки. Капачките се затварят много добре. А и са доста стилни. И въпреки това, че са едноцветни, по стикерите на задната страна на опаковката лесно може да се ориентираш как изглежда цвета (за разлика от тези на Golden Rose на пример) и по този начин няма нужда до отваряш опаковката за да намериш даден цвят.


Другото, което харесвам е цветовата гама, в която се предлагат. Не бих я нарекла богата, но има всички необходими цветове.  Аз имам три доста разпространени цвята: 26, 16 и 06. (все шестици обаче).
Формулата на червилата е страхотна. Изключително дълготрайни са на моите устни. Въпреки това не ги изсушават. Цветовете са наситени и супер пигментни. Издържат около 4 часа, а след леки корекции (след обяда) съвсем спокойно издържа един работен ден.


Започвам от ляво на дясно с едни разкошен малинов цвят 06. Изглежда добре както на светла така и на по-тъмна кожа. Става и за зимата и за лятото. Просто един многофункционален цвят.

16 е наистина невероятен цвят. Въпреки че на снимката е излязъл като Barbie розово, реално не е толкова фрапантен и е страхотен ежедневен цвят. Бих казала, че е по-розова плътна версия на All about a Cupcake на Essence.

26 е страхотен кремообразен нюд с жълт подтон. Задължителен цвят за всеки повод. Отново е със супер дълготрайна формула.


Въпреки че цената им е висока ( близо 11 лв. за брой), червилата са супер пигментни и няма нужда от повтаряне, освен това са и издържливи, всичко това ги прави икономични.
Високото им качество и икономичността им ги превръщат в чудесна инвестиция. А цветовата им гама е така подбрана, че просто не можеш да сбъркаш при избора на цвят.

Кои са любимите ви цветове от колекцията на Kate?
Очаквайте видео: Easy Way to Tie a Scarf .

Love,
Snejana

9 коментара:

  1. Не го бях забелязвала до сега този нюд, изглежда доста приятно :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
  2. Много са добри наистина, аз имам 05 май, и искам да си взема и от червените опаковки 110 :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз сега съм хвърлила око на червените опаковки. Просто всички цветове ми харесват и не мога да си избера само едно. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна колекция . Браво :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ау какви хубави цветове, особено номер 16. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  6. Това са ми любимите червила

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...