понеделник, 28 октомври 2013 г.

Lipstick Collection!- Golden Rose #3

Здравейте!

Явно няма да успея да си завърша серията посветена на червилата ми и ще остане и за следващия месец. А между временно се очертава shopping, защото продуктите ми имат навика да свършват едновременно. За един момент останах без пудра и коректор, но за сега сдържам поривите си за пазаруване и ги пазя за след 2 дни, защото този месец си правих интервенция- 30 дни без shopping (без да осъзнавам, че месеца е 31 :D). И с гордост ви заявявам, че вече 28 дни не съм изхарчила и 1 стотинка за козметика, дрехи или аксесоари!

Така да се върна на съществената тема:
Ето я и третата подробна част за моя Lipstick Collection. Днес темата е посветена на червилата на Golden Rose, които напоследък набраха голяма популярност. Естествено аз не останах по-назад и веднага грабнах няколко симпатични цвята.
За съжаление не мога да се изкажа прекалено ласкаво за червилата. Защото има няколко неща, които не харесвам в тях, но и няколко неща, които харесвам...



Първото е именно опаковката. Всички червила са напълно еднакви на външен вид, а отдолу имат просто номер. Тоест за да разбереш кой е цветът на червилото трябва да го отвориш, нещо което аз намирам за изключително дразнещо и се радвам на факта, че имам само 3 червила и знам кое къде седи. Но ако имах голяма колекция, търсенето на определено червило би било много дразнещо занимание.


Следващото, което не харесвам е формулата. Идва ми прекалено суха, за червила, които не са дълготрайни. Защото определено не мога да кажа, че са дълготрайни. Слагам ги наравно с червилата на Essence (около 2 часа). Самата формула е кремообразна и много добре пигментирана. Ужасно се впива в линиите на устните ми и преди да ги ползвам задължително трябва да ползвам скраб за устни. Другото странно е, че от червило до червило има разлика във формулата, т.е. не са напълно еднакви.


Въпреки че снимките са правени на естествена светлина цветовете не изглеждат точно като тези, които съм swatch-нала на ръката си.
Така първият цвят (от ляво на дясно) е 121. Нюд, които се слива напълно с естествения цвят на устните ми. Има студен подтон, въпреки че е по-скоро кафеникав, отколкото розов.
След това следва страхотния летен прасковен цвят на 126. Този цвят много ми наподобява Peach on the Beach на Bourjois. Въпреки че на снимката не си личи особено.


И третото червило е може би най-любимото ми от трите. Номерът е 128 и е страхотно коралово. Бих го нарекла класическо коралово, защото комбинацията от червено и оранжево е перфектна. Нито изглежда червенеещо, нито пък е прекалено оранжево. Странното точно при този цвят е, че самата формула не ми идва толкова суха, колкото на останалите две.

Четвъртото е номер 67- класическо оранжево, ама наистина оранжево червило. Цветът е супер модерен, за разлика от другите три, това не е кремообразно и без никакъв блясък. В 67 има блясък и остава  по glossy финиш.

Честно казано не знам, защо толкова се оплаквам, при положение, че съм ги купила на смешната цена от 2,80 лв. за брой. За тези пари толкова, все пак. Хубавото е, че имат огромна колекция от цветове и изборът е много труден, защото искаш всички!
Дори планирам да попълня колекцията и с някой есенно/зимен цвят!

Какво мислите за червилата на Golden Rose? Харесвате ли ги? Кои са любимите ви цветове?

Love,
Snejana

3 коментара:

  1. Изглеждат много луксозно, имала съм червила на тази марка и не са лоши. За тези цени са си доста добри дори. Точно от тази колекция нямам все още, но ще пробвам и аз, да видя как са.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, за цената от няма и 3 лв. изобщо не е необходимо да се оплаква човек. Може би аз пък трябва да пробвам нещо от златната им колекция. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Какво съвпадение, днес си взех точно 126 номер, защото нямаше 127, който бе моята цел :) Като цяло съм съгласна с теб, но според мен качеството им е страхотно за цената им, но ако струваха 10 лв сериозно бих се замислила дали да си ги взема...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...