сряда, 23 октомври 2013 г.

Lipstick Collection! - Essence #2

Здравейте!

Понеделник и вторник са истински ужас за мен, за това с облекчение отдъхвам и се радвам на това, че е сряда! И не каква да е сряда, а креативната ми сряда. Обичам, когато се събуждам с идея и само час след като съм станала от леглото, още по пижама, съм я осъществила.

По същество. Следва втората подробна част за колекцията ми от червила на Essence.

Марката има няколко хубави продукта, като може би най-любимият ми е именно тази колекция от червила. От може би месец имат и нова колекция с черни опаковки, които изглеждат много добре, а цветовете са страхотни за есента, надявам се скоро да имам възможност да ги пробвам.

Та да се върнем на основната темата.

Ще започна с това какво харесвам в тях:
Първо, намирам за много удобно това, че цветът на опаковката отговаря на цвета на червилото вътре. Това прави откриването на желания цвят много по-лесно и няма нужда да помниш номерата или да отваряш капачката, за да намериш желания цвят (като тези на Golden Rose).


Второто, което харесвам в тези червила е формулата им. Тя е изключително лека и хидратираща. Мажат се на устните като балсам. Не оставя лепкаво усещане и като цяло е доста дълготрайна. Въпреки това, цветовете са ярки и наситени. Без да изсушава устните и да се събира в гънките, както при някои други червила. Мога да кажа, че Essence беше една от първите марки, която пусна червила с такава формула, като на балсам, но марки като Revlon и Maybelline обраха цялата слава.


Аз имам 3-те може би най-популярни цвята.
53- All About Cupcake
49- Like A Lady
44- Almost Famous


Ще започна с най-използвания цвят през лятото, а именно 49- Like A Lady.
Това е страхотен наситено цикламен цвят, които беше Must Have за мен цяло лято. И отново въпреки леката си формула тези червила имат страхотна пигментация.

Следва най-новото от трите, а именно така известното 53- All About Cupcake. Което всъщност успях да намеря доста трудно, не на всеки дисплей на Essence го има. Цветът е розов нюд. Страхотно ежедневно червило. Може да се определи като "my lips but better".


И последно е най-старото от трите. 44- Almost Famous. Ако трябва да съм честна на Lipstick TAG-а излъгах кое е най-носеното червено червило. Ами това е. Страхотен червен цвят- класическо HOT RED червило, което обаче не оставя усещане за сухота на устните.

Червилата са страхотни и 3-те нямат бляскави частици в тях, нещо, което аз предпочитам и също така са супер достъпни. Цената им е около 5 лв, което е просто страхотно, защото получавате балсам и червило в едно.

Ами вие какво мислите за тях? Кои цветове имате или искате да притежавате?

Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Червилата наистина са много хубави! Аз имам All about cupcake, но определено смятам да се сдобия с още цветове!

    ОтговорИзтриване
  2. Подкрепям идеята за още цветове. Аз съм си харесала няколко цвята от новата им колекция! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм ги пробвала още. Essence не е от марките, които често заглеждам. Искам All about cupcake главно заради имато!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, това червеното много ми напомня на любимото ми чъби на Буржоа :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
  5. Да, наистина цветовете май са доста близки, трябва да ги тествам следващия път, когато отида в някой магазин. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Офф това All about cupcake отколко време го търся.... намерих го съвсем случайно (тогава още не бях намерила Рая на блоговете) и си купих едно. След като вече бях влюбена в него, си купих второ и отвреме на време минавах да проверя дали все още го има, с цел като ми свърши и второто да се заредя отново. С ужас установих, че вече го няма никъде. Иде ми да се разплача. Ако знаех, щях да си купя поне 5 последния път, когато все още беше налично. Като няма да заредят от него, поне да му измислят еквивалент, да са доволни всички любителки на All about cupcake.

    ОтговорИзтриване
  7. да, никъде го няма, спряха я тази серия от производство и наистина щеше да е хубаво да пуснат подобен цвят, явно и представа си нямат колко е било харесвано червилото! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...