Review: Victoria beauty Argan & Grape Seed Liquid Crystals

Здравейте!

Време е за ревю на един продукт за коса, от който аз съм много доволна. А именно кристалите за коса на Victoria beauty с масло от арган и гроздови семки.
Отлагах закупуването на чисто арганово масло заради високата му цена и за това се спрях на тези кристали, те обаче ми харесаха толкова много, че не съм сигурна, че имам нужда и от 100% аграново масло.


 Първото нещо, което ми направи впечатление е течната формула. Това напълно се различаваше от кристалите, които съм ползвала до сега. Определението гъсти и лепкави ги описваше много по-добре. Но за тези с арган и гроздови семки са течни, не лепнат и са някак мазни без да оставят мазно по ръцете.

Опаковката е 50 мл., пластмасова с помпа, която намирам за много удобна. 2-3 изпомпвания са напълно достатъчни за цялата ми коса. Не оставя мазно усещане в косата и попиват за секунди.
Косата остава мека, гладка, не се наелектризира. Кристалите имат отличен ефект върху цъфтящите краища. Не съм се подстригвала от близо 3 месеца и все още нямам проблем с краищата.


Въпреки че арганът е написан с големи букви, съдържанието на масло от гроздови семки е по-голямо. Според мен това изобщо не е лошо, а даже напротив. Маслото от гроздови семки е може би най-подходящото масло за третиране на коса. То не е мазно и не оставя мазно усещане върху косата. Има естествени слънцезащитни качества. Високо съдържание на витамин Е и линолова киселина, която е жизнено важна за изграждането на косъма. Освен това гроздовите семена са източник на един от най-силните антиоксиданти- проантоцианиди. Те са в пъти по-силни от витамин С. Освен върху  косата чистото масло от гроздови семки може да се прилага и върху кожата на лицето (повече прочетете тук).
Всичко казано до тук в комбинация със сертифицирано еко арганово масло (за чийто невероятни качества не веднъж е ставало дума) действа реструкториращо, подхранва и заздравява косъма, хидратира го в дълбочина и задържа влагата в него.


Косата ми има навика да "бухне" след като изсъхне (без да ползвам никакви продукти за обем), става пухкава и неконтролируема. От както ползвам кристалите, косата ми е много по-послушна. Изсъхва мека, без да хвърчи, на нежни къдрици. Въпреки високото си съдържание на масла, косата ми не се омазнява по-бързо.

Victoria beauty Argan & Grape Seed Crystals- 50 мл. за около 5-6 лв.

Какво мислите за  новата арганова мода? Ползвали ли сте подобни продукти?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Ле леее.. благодаря ти много за този пост!
    От много време съм му хвърлила око на този ..продукт и все се чудя дали да го взема.
    Моята коса е същата, направо не я понасям като я изкъпя и стане като храст и не може да спадне чак до другия ден. Все търся с какво да я намажа за малко повече мекота и .. послушание :D
    Благодаря ти отново, определено другия път ще си го взема!

    ОтговорИзтриване
  2. Надявам се да не съм те подвела, дано да останеш доволна. Сестра ми също ги ползва и много ги харесва. Радвам се, че ревюто ти е било от полза! :)

    ОтговорИзтриване