Review: Eveline Cosmetics Eyelashes Activator 3 in 1

Здравейте!

Когато си взех този серум на  Eveline Cosmetics за мигли с Bio Restore Complex 3 in 1, ми се искаше да съм толкова възхитена от действието му, колкото и от това, че успях да намеря подобен продукт. Преди време имах подобна база за мигли, която много харесвах и ми се искаше и от тази да съм доволна на 100% . Казвам на сто, защото аз го харесвам  може би около 45%., ако не и по-малко.


Ще започна с положителното в серума. Първо, добре са се справили с изключително убедителното описание на продукта. "Активатор за мигли 3 в 1. Възстановяващ серум и активатор за мигли с Bio Restore Complex  за дълбока регенерация, защита и възстановяване на структурата на косъма. Придава невероятен обем. Съдържа хиалуронова киселина и д-пантенол." И всичко това по швейцарска рецепта. Колко обещаващо само!

Другото, което харесвам е опаковката, явно от нея идва и надписа  Bio- сигурно, защото е зелена.
И третото и единствената причина заради, която все още ползвам този серум- може да се използва като база преди спиралата. И наистина има ефект. Миглите са по-плътни и обемни. Но само и единствено със спирала отгоре.

Време е за нещата, които не харесвам. Първото и най-незначителното е четката. Мека и силиконова. Не сплъстява миглите. Косъмчетата на четката не са на гъсто. Тук правя сравнение с предишен подобен продукт, които беше с невероятно гъста четка. Смятам, че това е минус за серума на  Eveline Cosmetics.


Второто нещо, от което не съм доволна, е това, че не забелязвам никакъв дълготраен ефект върху миглите. Не мисля, че серума действа подсилващо или пък помага за сгъстяването им. За това и не съм добавила снимки, защото разлика преди и след едномесечна употреба просто няма.


И третият най-голям проблем на продукта е съдържанието. Нямам представа, какво фирмата производител разбира под Bio, но наличието на 5 парабена и минерални масла, доста ме озадачава.

Едва ли бих купила отново този продукт. Не мисля, че има ефект от използването му.
Съдържа прекалено много парабени!

Eveline Cosmetics Eyelashes Activator 3 in 1- 10 мл. за около 5-6 лв.

Какво мислите за серума? Ползвали ли сте подобен продукт и преди? Препоръчайте ми серум, който има ефект!

Love,
Snejana

You May Also Like

6 коментара

  1. Здравей! Тагната си от мен за Versatile Blogger award ;)

    Погледни тук за правилата ;) http://murfeishun.blogspot.com/2013/09/versatile-blogger-award.html

    Весел ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Колко на време идва този пост, защото сериозно се бях нацелила на този серум, но след ревюто ти надали ще си го взема. Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Няма защо,радвам се, че съм полезна! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей!
    И от мен един ТАГ за Versatile Blogger award, тук можеш да видиш правилата :)
    http://lesoleill.wordpress.com/2013/09/22/versatile-blogger-award/

    ОтговорИзтриване
  5. http://womanberry.com/2013/09/22/tag-versatile-blogger-award/
    Едно тагче и от мен :)))

    ОтговорИзтриване
  6. http://biocosmeticsbg.com/ Ето тук има серум за мигли и вежди,които ИМА ЕФЕКТ

    ОтговорИзтриване