Review: Eucerin DermoPurifyer Gel

Здравейте!

Днес е време за почистване на кожата на лицето с един гел от Eucerin от серията за мазна и проблемна кожа DermoPurifyer. Предназначен е за деликатна ежедневна употреба, без сапун.

- Почиства кожата, като нежно отстранява излишния себум, нежно премахва нечистотиите и следите от грим.
- Намалява растежа на бактерии.
- Регулира нарушените функции на кожата, матира я и й придава видимо по-чист и свеж вид.
- Ефективно хидратира кожата и я предпазва от възпаления.
- Подготвя кожата за последваща грижа.
- Съвместимост с медикаментозна терапия на акне.

Има неутрално ниво на pH 5,5 което го прави много нежен и подходящ за хора с много проблемна кожа. Има лек свеж аромат. Почиства добре кожата, но не я изсушава. Формулата му е гелообразна, но малко по-течна. Използвах го с четката ми за почистване на лицето от Braun.


Съдържание: вода, пенител на базата на кокосово масло, пропилен гликол, SLS, лимонена киселина, натриев бензоат, салицилова киселина, натриев хлорид.


Като заключение ще кажа, че гелът не беше никак лош, но нищо не ме накара да се влюбя в него и като откривател едва ли бих се спряла отново на него. Влиза в ценовия клас на аптечната козметика, но според мен е по-близо до тези в дрогерията.

Eucerin DermoPurifyer Gel- 250 мл. цена: около 20 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

6 коментара

  1. Здравей! Това лято аз също използвах термалната вода на Авен и съм съгласна че в жегите е много приятно да се напръскаш, но аз също не забелязах видима промяна в кожата си :(

    ОтговорИзтриване
  2. Олекна ми! Вече знам, че не съм само аз :D Мерси София :* :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз подкрепям мнението ти за термалната вода на Авен - само за разхлаждане става.За разлика от термалните води на други марки :))

    ОтговорИзтриване
  4. Явно ще трябва да пробвам термална вода и на друга марка :). След всички положителни отзиви за Авен в интернет пространството, бях останала с впечатлениети, че само аз съм безразлична към тази вода. Явно не е така. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Моля те, ограмоти ме малко :D Аз, като съм с мазна кожа, мога ли да се пръскам с тази термална вода лятото, когато да речем вече е 5 следобяд и лицето ми е прилично омазнено? И друго ми е интересно - не поврежда ли по някакъв начин грима, в смисъл да се разтича и прочие? :D

    ОтговорИзтриване
  6. Да, перфектен е за мазна кожа и за суха кожа, все пак това е просто вода. От бутилката излиза на много фин спрей и не поврежда грима. Аз попивам с матиращи листчета и след това пръскам от около 20-25 см. разстояние. :) Даже когато нямам термална вода ползвам розова със спрей,само че я няма в бутилка под налягане и излиза с по-едри капчици!

    ОтговорИзтриване