Review: Catrice Eyeshadow Base

Здравейте!

В момента в ръцете си държа базата за сенки на Catrice от серията Prime and Fine и се чудя какво положително да кажа за нея. Омръзна ми да правя негативни ревюта, от тях се чувствам като най-големия hater на света.

Когато пиша за нещо, което не харесвам, а всички други обожават, се чувствам някак притисната да пиша лъжи. В момента не говоря за базата на Catrice, а за един продукт за коса, по който всички са луднали... Дано не се сетите, за какво говоря, след време и той ще си има свое ревю.



Напоследък си купувам все повече продукти на Catrice. Очертава се като една от най-любимите ми марки. Предлагат разнообразни продукти, имат хубави опаковки и цените са напълно достъпни. А от време, на време даже правят разпродажби, а лимитираните им колекции са просто супер.

Харесвам опаковката на тази база. Стъклено бурканче с капачка на винт, с достатъчно голям отвор, за да може удобно да се бърка и с пръст (без много дълги нокти за предпочитане).


Консистенцията е кремообразна, но не е прекалено мека, нито е твърда. Цветът е телесен или цвят пудра, като нанесен на клепачите не променя основния им цвят.


В лявата част на снимката базата е смесен, а от дясно не е. Така изглежда нанесена. Изравнява цвета на клепача, като го подготвя за нанасяне на сенки. Самата база се нанася лесно както с пръст, така и с четка.

До тук с хубавите неща. Какво очаквам аз от една база за сенки: Първо сенките да не се събират в сгъвката на окото, второ да удължават живота на сенките и трето да правят цветовете по-ярки.

От ляво са без база- синьо и сребристо. След това в средата синьо и сребристо с база. Тъмно кафявото е с база, а цветът най-в дясно е без база.
Ако ми разберете обясненията под снимката, ще видите, че прави цветовете съвсем малко по-наситени, което определено е + за базата. Нарочно съм избрала слабо пигментирани сенки (тези в синьо и сребристо) и едни с по-добра пигментация (тези в кафяво).
Другото, което харесвам в основата, е това, че прави нанасянето на сенки и тяхното смесване много лесно.
Цветовете се преливат по-много по-добре и красив начин, въпреки че не са достатъчно наситени. Това също според мен е много важно. Някак изсушават клепача и плъзгането на четката става по-лесно.

Да се върна на другите две точки. В които се крие и истината за това, защо не ги харесвам.
А именно това, че 2-3 часа след готовия грим сенките са се събрали в сгъвката на окото. Недопустимо, при положение, че това е основната цел на базата. Тя направо скъсява живота на грима, а не го увеличава. И това се случва всеки път щом ги сложа. Без значение как ги нанасям с пръст или с четка, на тънък или на по-покривен пласт- сенките ми се събират в сгъвката на клепача. Дори и с евтината база на Essence не съм имала такъв проблем.

Искрено се надявам, че проблема е единствено в моята опаковка. Защото си я купих при последната разпродажба на Catrice. И въпреки че е в срок на годност, може това да е една от причините да съм толкова разочарована от действието и. Но едва ли бих рискувала отново да си я купя и пак да действа по-този начин. :(

Catrice Eyeshadow Base Prime and Fine- 4 мл. за около 8 лв. (редовна цена)


Ползвали ли сте базата на Catrice? Какво мислите за нея?


Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Първоначално помислих, че е праймъра им. Базата не съм я пробвала, но купих праймъра (и хайлатъра) от серията и не съм доволна също. На ръката видимо скриваше гънките, но на лицето сякаш няма никакъв ефект над порите, а и сякаш ми става брашняно лицето.. още го тествам, но очаквах повече - беше започнала да ми допада тази марка..

    ОтговорИзтриване
  2. Добре е да го знам това, защото си търся нова база за лице. Няма да се спра на Catrice значи. Но цшетната им козметика най-вече червилата са много хубави!

    ОтговорИзтриване
  3. Отказа ме съвсем :) Имам опит с праймъра на марката, за който говори Теди - купих го, като излезе, и бях доста доволна в началото, определено матираше и ми поскриваше порите. Но после започнах да осъзнавам как се омазнявам супер бързо от него заради силиконите в състава...

    ОтговорИзтриване
  4. Хм, аз имах една пак тяхна база, но тя се нанасяше в апликатор. И аз не останах доволна от нея. Въобще не удължаваше живота на сенките ми

    ОтговорИзтриване
  5. Значи не му е изтекъл срока на годност или нещо от този сорт, а просто тази част от продуктите на Катрис не е доизпипана. :(

    ОтговорИзтриване