Review: Biotrade Ackne Out активен лосион

Здравейте!

Бях чела много добри отзиви за серията Ackne Out и съм доволна да ви кажа, че всяка една позитивна дума е истина.
Преди няколко месеца на лицето ми (линията, на която се нанася бронзант) се появиха най-ужасните пъпки. След като нито един от стандартните методи не даде резултат и не можа да се справи с тях, разбрах, че това определено не са нормални пъпки. Първата ми задача беше да разбера причината за появата им. След разследването, което проведох причината стана ясна... и каква беше тя- мръсният ми мобилен телефон! Грешка, която бях допуснала, а именно да не почиствам телефона си. Проучих как стоят нещата и Google констатира, че стандартният мобилен телефон и компютърната клавиатура са по-мръсни от обществена тоалетна. Това буквално ме отврати и реших, че ще почиствам телефона и клавиатурата редовно, без значение дали ще им навреди, защото здравето ми е по-важно от нещо заменимо. (почиствам ги вече 4 месеца и няма никакъв проблем нито за 2-та ми телефона, нито за notebook-a ми). И все пак ако решите и вие да почиствате така техниката си, не забравяйте, че памукът трябва да е леко влажен, а не от него да капе спирт.
И така да се върна на историята, 3 дни след като започнах да третирам акнеичните пъпки с лосиона те завяхнаха, а след още два останаха само петънца.

Второто по-сериозно изпитание, на което беше подложен лосиона е от преди няколко дни. След епилация ми се случва да се появяват огромни странни подутини по краката, които се оказват подкожни косъмчета. Нищо не им действа, но лосиона успя да се справи и с тях (макар и бавно). И преди да решите, че е нищо работа, ще ви кажа ... НИЩО, ама нищичко не им действа на тези пъпки.


Ето какво обещава производителят:
Акне Аут Активен лосион е подходящ за специална грижа за кожа, страдаща от леко и умерено тежко акне с гнойни пъпки в областта на лицето, гърба и деколтето. Подходящ е и за мазна кожа, която е податлива на чести бактериални инфекции. Уникалната формула повлиява ефективно омазняването, предотвратява появата на черни точки и пъпки по кожата и включва антибактериална съставка с широк спектър на действие.

Подходящ при:
-мазна кожа с младежки пъпки
-разширени пори и черни точки
-единични гнойни пъпки
-враснали косми след епилация
-фоликулит


Осигурява най-бързо проникване и повлияване на възпалителните гнойни обриви и невъзпалителните - комедони. Спира бързо възпалението! Предотвратява появата на пъпки и
подтиска развитието на черни точки. Регулира омазняването 

Лосиона се нанася с памучен тампон върху проблемното място или върху цялото лице. След няколко секунди се получава бял прахообразен ефект, който е напълно нормален. И именно така лосиона прави магията си.


Лосиона, както и цялата серия е предназначена за много проблемна кожа с тежка форма на акне и сериозни комедони. Въпреки че не пречи да се третират нормални пъпки аз се справям с тях с масло от чаено дърво, а лосиона го ползвам само в спешни ситуации.


                                                     
Biotrade Ackne Out Lotion - 60 мл.- 12 лв.

Какво мислите за тази серия? Ползвали ли сте някой от продуктите? Знаете ли нещо по-ефикасно за борба с много упоритите пъпки?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Лосиона е изключително добър и много ефикасен. Аз го ползвам от години в комбинация с активния крем от същата серия. Бих казала само, че не е за ежедневна употреба защото е малко агресивен. Единствения проблем който съм имала с него е че при дълготрайна употреба изсушава кожата по пръстите с които съм държала тампона за нанасяне.така че ръцете трябва да се мият задължително след употребата му. Въпреки това не е причинявал прекомерно изсушаване по лицето ми :)
    много полезен пост :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, определено не е за ежедневно ползване, аз го прилагам само върху най-страшните и упорити пъпки, за другите използвам масло от чаено дърво. Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване